bato-adv
کد خبر: ۵۷۹۷۵۲

الهه کولایی: نماز و روزه اجباری، گشت نماز و گشت روزه نداریم

الهه کولایی: نماز و روزه اجباری، گشت نماز و گشت روزه نداریم
الهه کولایی گفت: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم! گشت نماز، گشت روزه درست نشده است. امکان اجبار انسان‌ها به آنچه چیزی که باور ندارند با واقعیت‌ها و سرشت انسانی تطابق ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱

الهه کولایی و صادق واعظ زاده در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش جماران، الهه کولایی گفت: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم! گشت نماز، گشت روزه درست نشده است. امکان اجبار انسان‌ها به آنچه چیزی که باور ندارند با واقعیت‌ها و سرشت انسانی تطابق ندارد. نظام کمونیستی شوروی از درون مهدکودک نه، از درون رحم مادران تربیت انسان‌ها ایدئولوژیک را هدف قرار دادند، ولی به نتیجه نرسیدند. انتخاب آزاد زنان متاسفانه در کشور ما به رسمیت شناخته نشده است و این امروز به یک ابزار تبدیل شده که کل موجودیت انقلاب و نظام به آن پیوند زده می‌شود و زیر سوال قرار می‌گیرد. خودمان با سیاست‌های نادرست دست مداخلات و نفوذ‌های بیرونی را باز می‌گذاریم.

در ادامه صادق واعظ زاده گفت: ببینیم امام چه می‌گفت؛ امام همه چیز جامعه را از دانشگاه می‌دانست؛ صنعت، حکومت را، ادارات را، فرهنگ را. واقعا هم این جوری است. اگر دانشگاه نبود عسلویه راه می‌افتاد؟ همه کسانی هستند که از دانشگاه بیرون آمدند. خودمان این‌ها را نمی‌بینیم. ما اینجا کارمان را انجام نداده ایم.

برچسب ها: الهه کولایی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین