bato-adv
کد خبر: ۵۸۰۰۶۰

واکنش استاندار به خبر ورود هواپیمای جنگی با مهمات به سنندج

واکنش استاندار به خبر ورود هواپیمای جنگی با مهمات به سنندج
استاندار کردستان درباره شایعه آمدن تانک یا هواپیمای جنگی و مهمات به کردستان گفت: چنین شایعه‌هایی صحت ندارد! بله حتی گفته شده هواپیمایی در فرودگاه نشسته و مهمات آورده است! این‌ها همه توهمات خیلی خنده‌داری است که صحت ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱

همشهری آنلاین نوشت: اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: فضایی که در رسانه‌های مجازی از سنندج ترسیم شده آنقدر غیر واقعی است که مانند تفاوت شب و روز است. حتی اگر رسانه‌ها دراین باره تردید دارند می‌توانند بیاییند و خود وضعیت کردستان به ویژه سنندج را رصد کنند.

وی افزود: ما حداقل در طول ۳ شب گذشته هیچ تجمعی در استان کردستان نداشته‌ایم. نه فقط در سنندج بلکه در هیچ یک از شهر‌های دیگر هم تجمعی نداشتیم. فضایی که در موردش گفته‌اند توپ و تانک به وسط شهر آمده کاملا غیر واقعی است. شرایط عادی است و بازار فعالیت خود را ادامه می‌دهد، مردم در تردد هستند و هیچ مسئله‌ای نداشتیم.

استاندار کردستان گفت: البته ما در شنبه و یکشنبه گذشته تعدادی تجمع مردمی داشتیم، اما بیشتر افراد مسلح از وابستگان گروهک‌های تروریستی کومله بودند که در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و بسیاری از آن‌ها دستگیر شدند. بسیاری از این دستگیر شدگان سوابق شرارت و گروهکی داشتند. این تجمع‌ها دیگر مردمی نبود. ما بیش از دو هفته است که تجمع‌های مردمی در استان نداریم؛ و شرایط عادی است.

او درباره شایعه آمدن تانک یا هواپیمای جنگی و مهمات به کردستان نیز گفت: چنین شایعه‌هایی صحت ندارد! بله حتی گفته شده هواپیمایی در فرودگاه نشسته و مهمات آورده است! این‌ها همه توهمات خیلی خنده‌داری است که صحت ندارد.

برچسب ها: کردستان سنندج
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین