bato-adv
کد خبر: ۵۸۵۹۳۷

آماده‌باش هلال‎ احمر در ۵ استان در پی پیش‌بینی بارش‌های شدید

آماده‌باش هلال‎ احمر در ۵ استان در پی پیش‌بینی بارش‌های شدید
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد؛ جمعیت هلال‎ احمر کشور از اعلام آماده‌باش در ۵ استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده‌باش نیرو‌های امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

مهدی، ولی پور با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نیرو‌های امداد و نجات در ۵ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.

مهدی‌پور متذکر شد: از شهروندان خواهش می‌کنیم که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی حاضر نشوند.

برچسب ها: هشدار هواشناسی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین