bato-adv

واکنش معاون امنیتی وزیر به اتفاق جنجالی برای خانواده علی دایی

واکنش معاون امنیتی وزیر به اتفاق جنجالی برای خانواده علی دایی
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره ماجرای بازگرداندن همسر و دختر علی دایی به کشور گفت: بالاخره مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند. شورای امنیت کشور امر سیاست‌گذاری، هدایت و راهبری مسائل امنیتی را بر عهده دارد و وارد مصادیق نمی‌شود و ما نفیا و اثباتا مطلبی درباره این موضوع نداریم، اما آن موضعی که گرفته شد غلط بود.

وی در پاسخ به این سوال که ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی چگونه اتفاق افتاد، گفت: بالاخره مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.

منبع: ایلنا

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین