bato-adv
کد خبر: ۶۰۹۰۲۷

انتقاد تند روزنامه «جوان» از روحانی معروف اصلاح‌طلب

انتقاد تند روزنامه «جوان» از روحانی معروف اصلاح‌طلب
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

روزنامه جوان نوشت: از نگاه انصاری هم، مانند سایر اصلاح‌طلبان، جوان فقط همانی است که به نظام اعتراض دارد یا برانداز و آشوبگر است. در همین محدوده سنی، اگر طرفدار نظام باشد و به اصلاح‌طلبان معترض شود، او را نیروی خودسر حکومتی می‌نامند و دیگر جوان ایرانی محسوب نمی‌شود!

مجید انصاری، عضو مرکزی مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی درخصوص اغتشاشات چند ماه قبل کشور گفته «این حوادثی که در کشور اتفاق افتاد و اعتراضاتی که صورت گرفت، روز اول گفتند باید صف معترضین را از اغتشاشگران جدا کنیم. سلمنا. اما این فقط یک طرف قضیه است. بعد فقط بگیرید و ببندید و محاکمه و اعدام کنید. خب اعتراض در کشور وجود دارد، اما ساحت‌های آن متفاوت است. یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود».

او البته باید توضیح می‌داد که آیا اغتشاشات بر موضوع مرگ مهسا امینی و کشته‌سازی ضدانقلاب و مباحث دینی و فرهنگی پیش رفت یا بر مبنای مشکلات معیشتی و اقتصادی؟! بسیاری از مردم انقلابی و حامی نظام مشکل معیشتی دارند و انصاری نباید آشوب‌های اخیر را به محرومان و مستضعفین گره بزند. انصاری اضافه کرده: «متأسفانه ما امروز به جای اینکه سرمایه عظیم جوانان کشور را نعمت ببینیم، یک عده آن‌ها را مزاحم خود تلقی کردند. اینکه جوان ما امروز اعتراض به حقی دارد، اما خیلی راحت ما به او اغتشاشگر و برانداز و خرابکار بگوییم و هزار وصله بچسبانیم، درست نیست».

از نگاه انصاری هم، مانند سایر اصلاح‌طلبان، جوان فقط همانی است که به نظام اعتراض دارد یا برانداز و آشوبگر است. در همین محدوده سنی، اگر طرفدار نظام باشد و به اصلاح‌طلبان معترض شود، او را نیروی خودسر حکومتی می‌نامند و دیگر جوان ایرانی محسوب نمی‌شود!

او سپس از بهره بردن از اسم شهید قاسم سلیمانی آورده: «من مطمئنم اگر شهید سلیمانی زنده بود، توسط همین تندرو‌های انقلابی‌نما به یک فرد واداده و بی‌بصیرت متهم می‌شد.»

انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اصلاح طلب اینجا اصلاح طلب اونجا عین عنکبوت همه جای ایران تار تنیدن کی ایران از دست اصلاح طلب راحت میشه
Jamshid
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مملکت ماهرضربه ای خورده ازمنافقان واصلاح طلبان بوده که هنوز هم ادامه داره.....
ناشناس
Germany
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیلی سخت نیست رفراندوم بزارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
روزنامه جوان: ارگان رسمی سپاه پاسداران
پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
حکومت یک ماهیت پیمانکاری دارد که پول و اختیار می گیرد تا خدمات عمومی بدهد . حالا که نتوانسته چرا اصرار بر ماندن می کند ؟
شما در امور شخصی چنین اصراری را دزدی می نامید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
بابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اگر جرأت دارید و نمی ترسید، یک بار هم که شده نیروهای خودتان را در مقابل مخالفین و معترضین (البته بدون سلاح و پشتیبانی نظامی و امنیتی ) قرار دهید تا ببینید که تعداد کدامیک بیشتر است. حقایق اینطوری برملا می شود.
آقایان اصولگرا و روزنامه جوان!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شما منتظر بمون تا قرار دهند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اصلاچرادرگیری؟ چرازدوخورد؟ کسی راکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است؟ اگراکتریت مردم طرفداراین دولت هستندچرایک همه پرسی برگزارنمیشودکه دیگه کسی هم به خاطراعتراض زندان نره وکشته نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اسمتجوانه ولی مغزت فکرت پیر گزافه گو پنج زاری
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین