bato-adv
کد خبر: ۶۱۱۰۵۹

(تصاویر) زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند

(تصاویر) زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند
یک زوج انگلیسی که به عنوان بزرگترین خانواده با بیشترین تعداد فرزند در این کشور شناخته می‌شوند پس از تولد سیزدهمین فرزند خود توافق کردند که دیگر صاحب فرزند دیگری نوشتند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فرارو-   الکسیس و دیوی که یکی از بزرگ‌ترین خانواده‌های انگلیس را دارند، اکنون صاحب سیزدهمین فرزند شده‌اند.

به گزارش فرارو، این زوج می‌گویند که هزینه‌های اداره یک خانه پس از تولد سیزدهمین فرزند، سخت‌تر شده است.

الکسیس برت و همسرش دیوی ۱۳ فرزند به نام‌های کمبل ۲۰ ساله، هریسون ۱۹ ساله، کوری ۱۷ ساله، لاچلان ۱۴ ساله، برودی ۱۲ ساله، بران ۱۱ ساله، هانتر ۹ ساله، مک ۸ ساله، بلیک ۶ ساله، روتاگاید ۵ ساله، کامرون ۴ ساله، اوران یک ساله و اسکارلت پنج ماهه هستند.

الکسیس که در حال آماده شدن برای بازگشت به کار به عنوان مربی ورزش است گفت: ما مدت‌هاست که گفته ایم دیگر فرزندی نمی‌آوریم و بعد از آن یکی دیگر از راه می‌رسد.

وی گفت: ما مجبور شدیم تخت‌های سه‌طبقه بخریم تا همه جایی برای خواب داشته باشند.

صورت‌حساب‌های خانواده اکنون بیش از ۵۰۰۰ پوند در ماه است، زیرا افزایش هزینه‌ها به این معنی است که آن‌ها با پرداخت ۷۵۰ پوند در ماه برای تامین انرژی خود مواجه می‌شوند، بیشتر به دلیل ماشین‌های لباسشویی و خشک کن‌هایی که دائماً روشن هستند.

قبض غذای آن‌ها به تنهایی می‌تواند به ۳۰۰۰ پوند در ماه برسد. فرزندان آن‌ها هر روز هفت لیتر شیر، سه قرص نان، یک جعبه بزرگ غلات و دو بسته چیپس مصرف می‌کنند.

این زوج با افتخار می‌گویند که درخواست استفاده از مزایای دولت را ندارند و برای تامین هزینه‌های زندگی خود به شغل دیوی به عنوان راننده قطار و کار پاره وقت الکسیس متکی هستند.

الکسیس گفت: با افزایش هزینه‌های زندگی، شرایط به طور قابل توجهی سخت‌تر شده است. هر پولی که وارد خانه می‌شود خیلی سریع بیرون می‌رود، اما ما سعی می‌کنیم مراقب پول خود باشیم.

وی افزود: ما واقعاً غذای زیادی بیرون نمی‌خوریم، من تمایل دارم غذا‌های بزرگ مانند اسپاگتی بولونیز را به صورت چند وعده‌ای بپزم.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

برچسب ها: خانواده بریتانیا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین