bato-adv
کد خبر: ۶۴۰۷۳۵

(عکس) ماجرای عجیب مردی که ۸ همسر دارد و تنها زندگی می‌کند!

(عکس) ماجرای عجیب مردی که ۸ همسر دارد و تنها زندگی می‌کند!
یک مرد ۵۳ ساله ساکن کردستان عراق می‌گوید که اقدامات و رفتار‌های همسر اولش باعث شده است همسران بعدی‌اش پا به فرار بگذارند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

فرارو- یک مرد عراقی ساکن استان کردستان در شمال عراق از تنها ماندن با همسر اولش که بیمار و در منزل مجاور خانه‌اش زندگی می‌کند، پس از فرار ۷ همسر دیگر، ابراز نارضایتی کرده است.

به گزارش فرارو، دلیر خضر ۵۳ ساله اهل شهر اربیل عراق که در سال ۱۹۹۴ با همسر اولش ازدواج کرد گفت، ماجرای چندهمسری‌اش از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و طی ۱۵ سال اخیر هفت بار دیگر ازدواج کرده و هفت فرزند دارد.

اما به گفته او، همسرانش از خانه فرار کرده‌اند و تنها همسر اولش مانده است. دلیر در مصاحبه با یک رسانه عراقی، همسر اولش را دلیل شکست هر هفت ازدواج بعدی‌اش دانست.

وی گفت که نمی‌خواهد تنها با همسر اول بیمارش زندگی کند، اما اقدامات و رفتار‌های همسر اولش باعث شده است همسران بعدی‌اش پا به فرار بگذارند.

دلیر خضر افزود: او همچنان مجبور است با همسر اولش که بیمار و در منزل مجاور خانه‌اش زندگی می‌کند روزگار بگذراند.

به گفته دلیر، هرچند تلاش کرده از همسران بعدی‌اش به اتهام سرقت پول و طلا و کلاهبرداری در دادگاه شکایت کند، اما به دلیل آنکه اکثر این ازدواج‌ها به شکل غیررسمی انجام گرفته تاکنون راه به جایی نبرده است.

وی تایید کرد که در ۱۵ سال گذشته حدود ۸۵۰ هزار دلار برای ۸ ازدواج و مراسم آن‌ها هزینه کرده است.

این در حالی است که خانواده‌های همسرانش هم متقابلاً او را به کلاهبرداری در زمان خواستگاری متهم کرده و دو تن از همسران دلیر اتهامات او را رد کرده و گفتند که بدرفتاری باعث شده پس از طلاق خانه را ترک کنند.

مادر یکی از همسرانش نیز به رسانه‌ها گفت: دخترم در زمان ازدواج ۱۷ ساله بود و بعد از رفتن به خانه شوهرش متوجه شد همسر هشتم این مرد است.

بنا به ادعای دلیر، او از هیچ یک از همسرانش جدا نشد، اما دو تن از آن‌ها دوباره ازدواج کردند.

از سویی برخی دیگر نیز به دلیل غیرشرعی بودن بیش از چهار همسری تاکید می‌کنند مقامات باطل بودن ازدوج دختران‌شان را اعلام کرده‌اند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین