bato-adv
کد خبر: ۶۴۱۳۵۴
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت

ماجرای تازه‌ترین اعتراض هنرمندان به ترامپ

ماجرای تازه‌ترین اعتراض هنرمندان به ترامپ
روز گذشته دو بازیگر و تهیه کننده هالیوودی در پی استفاده ترامپ از مونولوگ فیلمشان گفتند که این کار موردتایید آن‌ها نبوده و او خودسرانه و بدون اجازه، از این مونولوگ‌ها استفاده کرده‌است. در نمایش کلیپ صوتی سخنرانی ترامپ از سخنان مت دیمون در فیلم «ایر» به‌کارگردانی بن‌افلک استفاده‌شده و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

مواجهه انتقادی و اعتراضی هنرمندان آمریکایی به‌ویژه ستاره‌های هالیوود با دونالد ترامپ از زمان انتخاب او به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده آمریکا، به یک‌سنت تبدیل شده‌است. گویی اعتراض به ترامپ و انتقاد از او، یک قانون نانوشته درمیان ستارگان محبوب سینما و موسیقی است.

به گزارش دنیای اقتصاد، این سنت البته پس از پایان ریاست‌جمهوری ترامپ هم ادامه داشته است. حاشیه‌های بی‌پایان این رئیس‌جمهور غیرمتعارف آمریکایی، حتی پس از مسوولیتش هم زمینه ساز انتقاد‌ها و اعتراض‌های قابل‌توجهی درمیان هنرمندان آمریکایی بوده‌است. حالا هم به‌تازگی دو فوق‌ستاره هالیوودی با موضع‌گیری دیگری علیه ترامپ، بار دیگر او را مورد انتقاد جدی قرار داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که با نزدیک‌شدن به زمان بر گزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و تلاش ترامپ برای حضور در این انتخابات، حاشیه‌های او دوباره اوج خواهد گرفت و چالش‌های جدیدی میان او و هنرمندان ایجاد خواهد شد.

ماجرای تازه‌ترین اعتراض به ترامپ

روز گذشته دو بازیگر و تهیه کننده هالیوودی در پی استفاده ترامپ از مونولوگ فیلمشان گفتند که این کار موردتایید آن‌ها نبوده و او خودسرانه و بدون اجازه، از این مونولوگ‌ها استفاده کرده‌است. در نمایش کلیپ صوتی سخنرانی ترامپ از سخنان مت دیمون در فیلم «ایر» به‌کارگردانی بن‌افلک استفاده‌شده و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. ترامپ شنبه ویدئویی را به اشتراک گذاشت که شامل کلیپ‌هایی از راهپیمایی‌های او می‌شد و روی این فیلم از صدای دیمون استفاده‌شده که نقش سانی واکارو، نماینده فروش نایک را در فیلم چگونگی ایجاد برند «ایر جوردن» بازی می‌کند. وی در صحنه‌ای می‌گوید: «با پول می‌شود تقریبا همه‌چیز خرید، اما با پول نمی‌توان جاودانگی خرید. جاودانگی را باید به‌دست آورد.»

استودیوی تولیدی که بن‌افلک و مت دیمون آن را تاسیس کرده اند، بر همین اساس با استفاده ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از مونولوگ فیلمشان «ایر» مخالفت کرد. سخنگوی کمپانی این ۲ بازیگر گفت: ما هیچ اطلاع قبلی نداشتیم، رضایت هم نداشتیم و تایید نمی‌کنیم که فیلم یا صوتی از «ایر» توسط کمپین ترامپ برای تبلیغ سیاسی یا هر استفاده دیگری به‌کار گرفته شود. سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در پاسخ به این بیانیه با یک ایموجی پاسخ داد! ترامپ تنها چند روز پس از آنکه هیات‌منصفه فدرال او را به اتهامات مرتبط با مدیریت اسناد طبقه‌بندی شده متهم کرد، این ویدئورا به اشتراک گذاشت.

ترامپ در طول سال‌ها بدون اجازه از چنین مواردی استفاده کرده و این اولین‌بار در دنیای سرگرمی نیست که با چنین کاری از سوی وی روبه‌رو می‌شویم. افلک و دیمون که از ترامپ انتقاد کرده‌اند در گذشته از دموکرات‌ها حمایت کرده اند. دیمون در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر در سال‌۲۰۱۷، اقدامات ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهوری را «مضر» خوانده بود. افلک نیز پس از ملاقات با ترامپ در مراسم هفته مد میلان، به‌شدت از ترامپ انتقاد کرده بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین