bato-adv
کد خبر: ۶۴۳۲۴۶

حسین مرعشی: در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست

حسین مرعشی: در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید که فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.

به گزارش مُنیبان، حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به اینکه عزم اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تا چه اندازه جدی است؟ گفت: به دلیل اینکه هنوز در این مورد تصمیم نگرفتیم اظهارنظر نمی‌کنم.

این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود.

مرعشی در پایان تأکید کرد که فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین