bato-adv
bato-adv

عذرخواهی بازار از کاربران

عذرخواهی بازار از کاربران
کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا به‌روزرسانی بیشتر کرده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی claims@cafebazaar.ir ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی‌های لازم را با آنها به عمل آورند.   
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

بازار دریافته است که در بازه‌هایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیغام دانلود با اینترنت نیم‌بها، به دلیل یک کوتاهی سهوی، بخش‌هایی از ترافیک مصرفی برخی از کاربران به شکل تمام‌بها محاسبه می‌شده است. علت این اتفاق، به روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار بوده است.

ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش می‌خواهیم و مسئولیت آن را می‌پذیریم. تاکید می‌کنیم که بازار هیچ‌گونه درآمدی از ترافیک و طرح‌های نیم‌بها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.  

کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا به‌روزرسانی بیشتر کرده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی claims@cafebazaar.ir ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی‌های لازم را با آنها به عمل آورند.   

محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با تلاش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن، و برطرف کردن نواقصی که در مسیر توسعه‌‌‌‌ی آن رخ می‌دهد، همواره در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آنها هستیم.  

روابط عمومی بازار

برچسب ها: عذرخواهی بازار
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین