bato-adv
کد خبر: ۶۴۷۳۵۵

نظام وظیفه: اضافه خدمت سنواتی ۹۰ و۱۸۰ روزه بخشیده می‌شود

نظام وظیفه: اضافه خدمت سنواتی ۹۰ و۱۸۰ روزه بخشیده می‌شود
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۲

سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.

بر اساس این اطلاعیه، این بخشودگی فقط شامل اضافه خدمت‌های ۹۰ و۱۸۰ روز بوده و سایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت‌های تحصیلی و کفالت پابرجاست و این دسته از مشمولان نمی توانند به دلیل داشتن غیبت از معافیت‌های کفالت، تحصیلی و ... بهره مند شوند.

اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ در خواست اعزام به خدمت خود را ثبت کنند پس از اعزام به خدمت بخشیده می‌شود.

مشمولان غایبی که تا تاریخ مذکور درخواست معافیت پزشکی داشته‌اند و نتیجه آن منجر به اعزام به خدمت شده است در صورت اعزام به خدمت، غیبت آنان مورد بخشودگی قرار می گیرد.

مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ متقاضی ثبت درخواست اعزام بوده اگر با تشخیص پزشک معاین اولیه به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شوراهای پزشکی و مراکز معاینات تخصصی مرتکب عدم حضور نشوند، می‌توانند از بخشودگی اضافه خدمت بهره مند شوند.

مشمولان غایبی که درخواست معافیت کفالت و موارد خاص ثبت کرده‌اند و به دلیل عدم احراز شرایط، در وضعیت عدم معافیت قرار گرفته‌اند چنانچه تا تاریخ یکم مهرماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت ثبت کنند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت برخوردار می شوند.

کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی که حین خدمت مرتکب فرار از خدمت شده چنانچه تا تاریخ یکم مهر ماه ۱۴۰۲به یگان خدمتی خود را معرفی کنند، تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت به آنان نیز تعلق می گیرد.

کارکنان برکنار شده از نیروهای مسلح، متعهدین خدمت دستگاه‌های دولتی و نخبگان نیروهای مسلح و استعدادهای درخشان که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورتی که تا مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ درخواست اعزام ثبت کنند از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین