bato-adv
کد خبر: ۶۴۸۲۲۰

باج‌خواهی ۱۰۰ میلیونی برای فیلم غیراخلاقی به جنایت منجر شد

باج‌خواهی ۱۰۰ میلیونی برای فیلم غیراخلاقی به جنایت منجر شد
پسری جوان می‌گوید ۲ برادر از حمام کردن او فیلم گرفته بودند و باج می‌خواستند به همین دلیل یکی از آن‌ها را کشت و دیگری را زخمی کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۲

درگیری سه تبعه کشور افغانستان در نیمه شب منجر به قتل و بازداشت قاتل شد.

به گزارش سایت جنایی، صبح امروز تحقیقات جنایی پس از تماس ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی در مورد درگیری مرگبار کارگران آبمیوه فروشی آغاز شد.

ماموران کلانتری در تماس با بازپرس وحید ناصری، بازپرس شعبه چهار دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند که کارگران یک آبمیوه فروشی پس از درگیری با هم جنایتی را رقم زده اند.

براساس گزارش ماموران کلانتری طرفین درگیری چهار افغانستانی بودند که در یک مغازه آبمیوه فروشی کار می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از کارگران در درگیری دخیل نبود و دو نفر از آن‌ها با هم برادر هستند که یکی کشته و یکی دیگر مجروح شده است. کارگر کشته شده ۱۷ سال داشت و برادر مقتول هم ۲۲ ساله است که چاقویی به شمکش خورده است.

ماموران بعد از اطلاع از جزئیات ماجرا متهم به قتل را دستگیر کردند. این جوان ۱۸ ساله گفت: سه روز قبل من به حمام رفته بودم و دو برادر بدون اینکه متوجه شوم از من فیلم گرفته بودند، وقتی بیرون آمدم آن‌ها طلب ۱۰۰ میلیون تومان پول کردند تا فیلم را منتشر نکنند همین باعث دعوای ما شد.

این کارگر ادامه داد: ماجرا حمام من بهانه‌ای برای اخاذی شده بود و درگیری که منجر به مرگ یکی از دو برادر شد، سر اخاذی آن‌ها بود.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی متهم به قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد.

برچسب ها: قتل اخاذی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین