bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۵۴۶۰۸

(ویدئو) درگیری فیزیکی دو مرد و استفاده از مار پیتون به عنوان سلاح!

(ویدئو) درگیری فیزیکی دو مرد و استفاده از مار پیتون به عنوان سلاح!
در ویدئوی منتشر شده مردی دیده می‌شود که مار را تاب می‌دهد و در میانه راه چند ضربه به فرد مقابل می‌زند. فرد قربانی نیز تلاش می‌کند تا از خود دفاع کند و مرد همچنان با مار پیتون به او ضربه می‌زند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

درگیری فیزیکی دو مرد و استفاده از مار پیتون به عنوان سلاح!

فرارو- مردی در جریان درگیری تکان دهنده در وسط یکی از خیابان‌های تورنتو از مار پیتون به عنوان سلاح استفاده کرد.

به گزارش فرارو، در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود که این مرد به زور مار را روی شانه‌اش تاب داد و چند بار به مرد دیگری ضربه زد تا اینکه پلیس آمد و آن دو را از هم جدا کرد.

این حادثه که در خیابان داندس حوالی ساعت ۱۱:۵۰ شب رخ داد توسط یک تماشاگر حیرت زده ضبط شده است.

لورنیو آویلا، ۴۵ ساله، در صحنه دستگیر شد و به حمله با سلاح و رنج و آزار یک حیوان متهم شد.

پلیس به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک فرد مردم را با مار زنده تهدید می‌کند به خیابان فراخوانده شد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، مردی دیده می‌شود که مار را تاب می‌دهد و در میانه راه چند ضربه به کسی می‌زند. قربانی دیده می‌شود که تلاش می‌کند تا از خود دفاع کند و مرد همچنان با مار پیتون به او ضربه می‌زند.

سپس یک ماشین پلیس در کنار آن‌ها متوقف شده و یک افسر در حالی که فریاد می‌زد: همین حالا بخواب زمین، خود را به او می‌رساند. مرد بلافاصله مار را روی زمین می‌اندازد و خزنده از صحنه دور می‌شود. افسر پلیس به فرد قربانی هم دستور می‌دهد روی زمین هم بنشیند.

پلیس تورنتو بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده: گفته می‌شود مردی در حالی که یک مار پیتون زنده در دست دارد در خیابان راه می‌رفت. او با مار پیتون به قربانی نزدیک شد. درگیری فیزیکی رخ داد و مرد از مار پیتون برای حمله به قربانی استفاده کرد.

مقامات جزئیاتی در مورد اینکه آیا قربانی آسیب دیده است یا اینکه آیا مار آسیب دیده است، سخنی نگفته‌اند. مشخص نیست این درگیری برای چه بوده و مار از کجا آمده است.

پیتون‌ها سمی نیستند، زیرا غدد سمی ندارند. آن‌ها به دلیل فشار دادن طعمه خود تا حد مرگ شناخته شده اند. آن‌ها برخی از بزرگترین مار‌های جهان هستند و می‌توانند تا ۳۳ فوت و ۲۵۰ پوند وزن داشته باشند.

ظلم به حیوانات، طبق قانون جنایی کانادا، یک جرم ترکیبی است و می‌تواند یک محکومیت خلاصه یا یک جرم قابل مجازات باشد.

اگر کسی به این جرم محکوم شود، حداکثر مجازات برای یک جرم قابل کیفرخواست پنج سال زندان است. اگر این اتهام به عنوان محکومیت اجمالی باشد، حداکثر مجازات آن جریمه ۱۰۰۰۰ دلار، دو سال زندان است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین