bato-adv
کد خبر: ۶۶۱۰۵۸

سوال فلسفی علیرضا دبیر درباره خودکشی غلامرضا تختی

سوال فلسفی علیرضا دبیر درباره خودکشی غلامرضا تختی
رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به شائبه کمرنگ شدن نام تختی در دوران مدیریت وی گفت: برخی به دنبال القای تفکر خود به نام تختی بودند، اما من کاری کردم که تمام ایران در تولد تختی سهیم باشند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

علیرضا دبیر چندی پیش در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه کمرنگ شدن نام تختی در دوران مدیریت وی اظهار داشت: خدایا من را ببخش که این حرف را می‌زنم، اما مجبور شدم که بگویم، زمانی که در شورا بودم، مقبره جدید تختی را بازسازی کردم و همچنان مراسم‌های این جهان پهلوان را برگزار می‌کنم. کدام کشتی‌گیر در ایران هست که تختی را دوست نداشته باشد. من هم کشتی‌گیر بودم و او را دوست دارم.

وی با بیان اینکه تختی پدر من را سر کار گذاشت و نان را سر سفره ما آورد افزود: برخی دیوانه بازی خود را به نام تختی می‌نویسند. من با نوع جشن تولد تختی مشکل دارم. آنان به دنبال القای تفکر خود به نام تختی بودند. من کاری کردم که در تولد تختی تمام ایران جشن می‌گیرند و این در قالب مسابقات تختی است. ما به همراه فرمانداری و سازمان ورزش سالگرد تختی را برگزار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از برخی شایعات ادامه داد: طرف عشق خودکشی است و به تختی نسبت می‌دهد، اما نظر من این است که تختی خودکشی نکرد مگر می‌شود یک نفر خودکشی کند و خدا به او اینقدر عزت داده باشد. سوال این است که چرا فیلم تختی نگرفت؟ چون به دنبال القای خودکشی تختی بود. پدرم همیشه با تختی بود و خاطرات زیادی از او داشت. پدرم بچه راه‌آهن بود تختی بچه خانی‌آباد، پدرم عاشق وی و همیشه به دنبال تختی بود. به این شایعات توجه نکنید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین