bato-adv

باب منندز، سناتور حزب دموکرات و همسرش به اخذ رشوه متهم شدند

باب منندز، سناتور حزب دموکرات و همسرش به اخذ رشوه متهم شدند
اتهامات مطرح‌شده علیه باب منندز پس از تحقیقات درباره معاملات یک تاجر اهل نیوجرسی که از دوستان همسر منندز بوده، وارد شده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، این تاجر توانسته بود انحصار واردات گوشت با ذبح اسلامی به آمریکا را از دولت مصر به‌دست آورد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

باب منندز، سناتور حزب دموکرات آمریکا از ایالت نیوجرسی و همسرش روز جمعه ۲۲ سپتامبر از سوی دادستان‌های فدرال به اخذ رشوه متهم شدند.

به گزارش یورونیوز، دادستان‌های فدرال اعلام کردند که در بازرسی از خانه منندز، معادل ۱۰۰ هزار دلار شمش طلا و ۴۸۰ هزار دلار پول نقد پنهان شده، کشف شده است.

اتهامات مطرح‌شده علیه این سناتور پس از تحقیقات درباره معاملات یک تاجر اهل نیوجرسی که از دوستان همسر منندز بوده، وارد شده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، این تاجر توانسته بود انحصار واردات گوشت با ذبح اسلامی به آمریکا را از دولت مصر به‌دست آورد.

بازپرس‌ها همچنین در مورد روابط خانواده منندز با یک انبوه‌ساز مسکن اهل نیوجرسی سؤالاتی پرسیده‌اند.

طرح این اتهامات به آقای منندز، ۶ سال پس از آن رخ می‌دهد که پرونده کیفری پیشین علیه او به‌دلیل به نتیجه نرسیدن هیات منصفه مختومه شده بود.

اتهامات مطرح شده علیه منندز در سال ۲۰۱۷ ادعا می‌کرد که این سناتور دموکرات هدایای فراوانی را از طرف یک چشم‌پزشک در فلوریدا دریافت کرده مقام‌های دولتی را تحت فشار قرار دهد.

دفتر تاریخ سنای آمریکا اعلام کرد که آقای منندز نخستین سناتور در حال فعالیت در تاریخ آمریکا است که به دو جرم متفاوت متهم شده است.

منندز که رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا است، برای ادامه دادن به سه دهه حضورش در سنا باید در انتخابات سال آینده میلادی شرکت کند.

در هر حال اینک که اتهاماتی به آقای منندز وارد شده است، او باید بر اساس قواعد دموکرات‌ها از ریاست کمیته روابط خارجی سنا کناره گیری کند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین