bato-adv
کد خبر: ۶۶۹۹۹۱

آیت الله مسعودی خمینی: جریان خالص سازی به حوزه علمیه رسیده است

آیت الله مسعودی خمینی: جریان خالص سازی به حوزه علمیه رسیده است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من با هیچ‌کسی رفیق نیستم، اما مثلا بایستی آقای لاریجانی را به طور کلی کنار بگذاریم؟ آقا لاریجانی چند سال به این مردم خدمت کرده و خدمت خوبی هم کرده است، ما باید همه را یکسان ببینیم.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نباید، چون این آقا رفیق من است و، چون با من خوب است، او را ۱۰۰ درصد بزرگ کنیم و، چون او با من خیلی رفیق نیست، او را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره رخنه جریان حذف و خالص‌سازی به حوزه علمیه گفت: به حوزه که رسیده هیچ، شما بپرسید که چقدر این در بین مردم می‌تواند نتیجه داشته باشد؟ من می‌گویم نتیجه عکس دارد.

وی ادامه داد: وقتی من می‌بینم فرد قبلی من هم آخوند بوده و ۸ سال کار کرده است، می‌گویم که او خراب کرده و من دارم درست می‌کنم. آن قبلی می‌گوید که آن قبلی بد کرده و من دارم درست می‌کنم. مردم می‌گویند: اگر این‌طوری است که هر کسی که آمد خراب کرد، ما چرا رأی دهیم؟ ما وقتی رأی می‌دهیم که ببینیم برای خودشان نیست و برای اسلام و قرآن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من با هیچ‌کسی رفیق نیستم، اما مثلا بایستی آقای لاریجانی را به طور کلی کنار بگذاریم؟ آقا لاریجانی چند سال به این مردم خدمت کرده و خدمت خوبی هم کرده است، ما باید همه را یکسان ببینیم. ما نباید، چون این آقا رفیق من است و، چون با من خوب است، او را ۱۰۰ درصد بزرگ کنیم و، چون او با من خیلی رفیق نیست، او را کنار بگذارم. این‌ها را کنار بگذاریم. ما حقیقت را پیدا کنیم، منطق به درد بخور داشته باشیم. ببینیم که قرآن و اسلام به ما چه می‌گوید؟ حالا یا رفسنجانی، یا لاریجانی یا آقاجانی، همه جان دارند دیگر.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین