bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۷۱۱۴۵

حزب الله: عملیات «طوفان الاقصی» پیامی به کشور‌های سازشکار است

حزب الله: عملیات «طوفان الاقصی» پیامی به کشور‌های سازشکار است
حزب الله لبنان در پیامی عملیات پیروزمندانه امروز (شنبه) مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه امروز مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات پیامی به کشور‌هایی است که به دنبال سازش هستند.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌ها و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و تاکید مجدد بر این مساله است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پیامی به جهان عربی و اسلامی و جامعه بین المللی به ویژه کسانی است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید بر اینکه مساله فلسطین زنده است و تا پیروزی و آزادی از بین نخواهد رفت.

حزب الله خاطرنشان کرد که از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان دعوت می‌کنیم که از عملیات امروز و ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حمایت کنند.

حزب الله تاکید کرد که تحولات میدانی در سرزمین‌های اشغالی را از نزدیک و با اهتمام بالا دنبال می‌کند و تماس‌های مستقیمی با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج دارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که تحولات و روند عملیات در سرزمین‌های اشغالی را ارزیابی می‌کند و کابینه رژیم صهیونیستی باید از تحولات میدانی درس عبرت بگیرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین