bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۷۲۹۸۹
با رژیم غذایی یکی از مدعیان اصلی عنوان مستر المپیا آشنا شوید

رژیم غذایی قهرمان پرورش اندام آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ / سامسون داودا نام پرآوازه پرورش اندام چه می‌خورد؟

رژیم غذایی قهرمان پرورش اندام آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ / سامسون داودا نام پرآوازه پرورش اندام چه می‌خورد؟
وعده غذایی پنجم سامسون داودا از مدعیان اصلی مستر المپیا شامل سینه مرغ (۲۵۰ گرم) و سبزیجات است. این آخرین وعده غذایی‌ای است او در ساعت ۸ شب می‌خورد. داودا تا ساعت ۱۱ شب دوباره احساس گرسنگی می‌کند. با این وجود، او دریافته که رژیم غذایی اش که با کربوهیدارت پایین است اثربخشی تمرینات کاردیوی ناشتا را افزایش می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

فرارو- ورزشکاران حرفه‌ای پرورش اندام معمولا در طول سال از رژیم غذایی منظمی پیروی می‌کنند. وعده‌های غذایی آنان در طول آماده سازی شان برای مسابقه با دقت بیش تری اندازه گیری می‌شود، زیرا کالری‌ها را کاهش می‌دهند تا بدن شان بافت ماهیچه‌ای اضافه شده را نشان دهد.

به گزارش فرارو به نقل از Barbend، سامسون داودا قهرمان سال ۲۰۲۳ آرنولد کلاسیک یکی از مدعیان اصلی عنوان مستر المپیا است. این مسابقه برای برگزاری در تاریخ ۲ تا ۵ نوامبر در اورلاندو در فلوریدا برنامه ریزی شده و پیروزی داودا در دومین نمایش برجسته پرورش اندام حاکی از آن است که او با دارندگان عناوین مستر المپیا، چون هادی چوپان، درک لانسفورد و نیک واکر در سکو‌ها قرار خواهند گرفت. داودا در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی در کانال یوتیوب خود درباره آن چه در یک روز کامل می‌خورد گفت.

سامسون داودا نام پرآوازه پرورش اندام چه می خورد؟/

داودا اشاره می‌کند که ساعت ۶ صبح از خواب بیدار می‌شود و ۴۰ دقیقه تمرین کاردیو را به صورت ناشتا با استفاده از دوچرخه انجام می‌دهد و سپس به سراغ تمرین فیگور گرفتن ۳۰ دقیقه‌ای می‌رود.

داودا برای اولین وعده غذایی در ساعت ۹ صبح سه عدد تخم مرغ کامل خورده و قهوه سیاه می‌نوشد. وعده غذایی دوم او استیک بدون چربی (۲۰۰ گرم) و سیب زمینی شیرین (۲۵۰ گرم) است. او سیب زمینی شیرین را به صورت بخار پز شده مصرف می‌کند.

وعده غذایی سوم او یا وعده پیش از تمرین برنج سفید (۱.۵ فنجان) و گوشت چرخ کرده بدون چربی پنج درصد (۱۸۹ گرم) است. او این غذا را همراه با کوکتلی از پودر دکسترین، سیترولین، گلوتامین و بتا آلانین و اسید آمینه‌های ضروری (EAAs) پیش از رفتن به باشگاه برای تمرین ناحیه پا مصرف می‌کند. ترکیبات پیش از تمرین او می‌تواند به حفظ انرژی، کاهش خستگی عضلانی و ریکاوری او کمک کند.

سامسون داودا نام پرآوازه پرورش اندام چه می خورد؟/

وعده غذایی چهارم یا وعده پس از تمرین شامل برنج سفید (۱.۵ فنجان)، سینه مرغ (۲۵۰ گرم) و سبزیجات از جمله نخود و ذرت است. آن گونه که مشخص است او با هر وعده غذایی پروتئین حیوانی باکیفیت مصرف می‌کند.

وعده غذایی پنجم او شامل سینه مرغ (۲۵۰ گرم) و سبزیجات است. این آخرین وعده غذایی‌ای است او در ساعت ۸ شب می‌خورد. داودا تا ساعت ۱۱ شب دوباره احساس گرسنگی می‌کند. با این وجود، او دریافته که رژیم غذایی اش که با کربوهیدارت پایین است اثربخشی تمرینات کاردیوی ناشتا را افزایش می‌دهد.

داودا پس از کسب مقام ششم در اولین بازی خود در المپیا در سال ۲۰۲۲ به دنبال کسب مدال طلا در سال ۲۰۲۳ است.

سیّد دلبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عجب بدنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چرا چرند؟ یعنی هرذ روز یه چیز ثابت می خوره؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین