bato-adv
کد خبر: ۶۷۴۶۶۵
فرضیه قتل خانوادگی رد شد

رد خون؛ سرنخ مهم پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش

رد خون؛ سرنخ مهم پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش
تحقیقات پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی وارد سومین روز خود شده است که یافته‌های پلیس از رد خون سرنخ‌های بسیار مهمی به ماموران داده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

تحقیقات پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی وارد سومین روز خود شده است که یافته‌های پلیس از رد خون سرنخ‌های بسیار مهمی به ماموران داده است.

به گزارش جنایی، روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانه داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.

این فرضیه از آنجایی تقویت می‌شود که وحیده محمدی فر، همسر داریوش مهرجویی پیش از قتل با عاملان جنایت درگیر شده بود. جراحات باقی مانده روی بدن وحیده محمدی فر و آثار به دست آمده زیر ناخن‌های او نشان می‌دهد او درگیری سختی با عاملان قتل داشته است و احتمالا عاملان قتل دچار جراحت‌هایی هم شده‌اند به همین دلیل هم پلیس از سگ‌ها یاب برای ردیابی خون در اطراف باغ مهرجویی کمک گرفت.

شواهد نشان می‌‎دهد این قتل با طراحی دقیق اتفاق افتاده است و عاملان قتل نه برای سرقت بلکه فقط برای انجام جنایت آمده بودند و داریوش مهرجویی و همسرش را از گردن مورد هدف قرار دادند و با چاقو زدند.

تا کنون ۱۰ نفر در قتل داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شده‌اند. این بازداشت‌ها بر اساس مدارکی است که تا کنون به دست آمده است. تیم پلیسی که روی این پرونده کار می‌کند ضعیف‌ترین فرضیه‌ها و ظن‌ها را هم مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند. این تیم از سوی دادستانی کل و به دستور دادستان کل و رئیس قوه قضاییه تحقیقات ویژه را آغاز کرده‌اند.

رد فرضیه قتل خانوادگی

روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه ممکن است قتل، انگیزه خانوادگی داشته باشد به گوش رسید که وکیل خانواده مهرجویی در صحبت‌های غیررسمی آن را تکذیب کرد و گفت چنین چیزی از ابتدا هم مطرح نبوده است.

ضمن اینکه تحقیقات خبرنگار جنایی نشان می‌دهد درگیری و مشکلی که تبدیل به کینه‌ای چنین عمیق شود، در خانواده مهرجویی وجود نداشته است.

همچنین اخبار رسیده حاکی از این است که هر ۱۰ نفر که در بازداشت هستند تحت تحقیقات همه جانبه قرار دارند و بررسی‌های گسترده‌ای در این زمینه در حال انجام است. کارآگاهان بسیار امیدوارند طی چند روز آینده بتوانند از طریق سرنخ‌های به دست آمده به نتایجی برسند و عاملان قتل را بازداشت کنند.

این در حالیست که نقطه زنی و شناسایی ۴ هزار خط موبایل که در منطقه فعال بوده است نیز همچنان از سوی پلیس در حال پیگیری است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین