bato-adv
کد خبر: ۶۷۵۹۱۸

مقتول برادر دوستم بود!

مقتول برادر دوستم بود!
پسر جوان که برادر دوستش را یه قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

ایران نوشت: پسر جوانی که در یک درگیری برادر دوستش را به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از ۱۰ اردیبهشت امسال با گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که پسر ۱۹ ساله‌ای به نام خسرو پسر ۲۵ ساله‌ای به نام شهرام را به قتل رسانده است.

در ادامه خسرو دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: برای دفاع از خودم مجبور به قتل شدم. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس خسرو به جایگاه رفت و گفت: مقتول برادر دوستم بود روز حادثه او را دیدم که حال طبیعی نداشت کمکش کردم تا به خانه برود، اما وقتی وارد خانه شدیم او می‌خواست به من تعرض کند که مقاومت کردم و با هم درگیر شدیم. او چاقویی از جیبش بیرون آورد که من را بزند من هم او را هل دادم و از آنجایی که مست بود به زمین خورد و چاقو وارد قلبش شد. باور کنید من فقط از خودم دفاع کردم.

پس از اظهارات متهم قضات پایان جلسه را اعلام کردند و برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود، شواهد پرونده و درخواست اولیای دم، خسرو را به قصاص محکوم کردند.

برچسب ها: قتل پلیس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین