bato-adv
bato-adv

مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی؛ یک آفرودر برقی قدرتمند و بی‌صدا

مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی؛ یک آفرودر برقی قدرتمند و بی‌صدا
مرسدس بنز هنوز برد کلاس جی الکتریکی را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که بیش از ۳۰۰ مایل باشد. قیمت کلاس جی الکتریکی هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود از ۱۵۰هزار دلار شروع شود؛ که از مدل بنزینی آن گران‌تر می‌باشد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

در این گزارش نحوه عملکرد نسخه جدید SUV افسانه‌ای یعنی مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی را بررسی کرده ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز، مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، یک آفرودر قدرتمند و بی‌صدا است که به لطف موتور الکتریکی در هر چرخ، گشتاور فوری و نرم‌افزار پیشرفته با قابلیت خواندن زمین‌های ناهموار می‌تواند فراتر از خودرو‌های موجود در بازار باشد.

مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی از بسیاری جهات حتی برای رانندگی خارج از جاده بهتر از برادر خود یعنی نسخه احتراقی این خودرو بهتر است. اگر مرسدس بتواند بر چالش‌هایی که اخیراً باعث افت تولید کلاس جی شده غلبه کند، پیش‌بینی می‌شود نسخه جی الکتریکی جدید طرفداران جدید را مجذوب خود خواهد کرد.

تست درایو مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی

اخیراً مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی در اتریش آزمایش شد. نتایج آزمایش نشان داد که خودرو عملکرد آفرودی خوبی دارد و شتاب آن سریع است. مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی به راحتی از تپه‌های شیب دار بالا می‌رود و در مسیر‌های سنگی و باتلاقی به راحتی حرکت می‌کند. این خودرو همچنین دارای شتاب سریعی است که آن را برای رانندگی در جاده نیز سرگرم‌کننده می‌کند.

مرسدس بنز امیدوار است که نسخه الکتریکی کلاس جی محبوبیت زیادی داشته باشد. همچنین مرسدس بنز امیدوار است که بتواند مشتریان جدیدی را به این برند جذب کند.

طراحی و عملکرد مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی

کلاس جی الکتریکی از نظر ظاهری مشابه مدل بنزینی است، اما دارای برخی ویژگی‌های جدید است، از جمله خط سقفی کمی شیب دارتر برای بهبود آیرودینامیک. این خودرو همچنین دارای یک آپشن جدید به نام G Turn است که به آن اجازه می‌دهد تا درجا بچرخد.

به گزارش بلومبرگ، این کلاس از مرسدس بنز برای اولین بار توسط محمد رضا پهلوی در سال ۱۹۷۹ سفارش داده شد. مرسدس بنز کلاس جی بدنه‌ای به شکل آجر و چراغ‌های گردی مانند چشم جغد دارد. چرخ‌های ۲۲ اینچی آن می‌تواند از هر پستی‌ها و بلندی‌ها بالا بروند.

کلاس جی توسط افراد مشهور، علاقه‌مندان به آفرود و سایر افراد استفاده می‌شود. این خودرو می‌تواند با شش چرخ و قفسه‌های سقفی همراه باشد، یا آنقدر ارتفاع آن بالا باشد که در گاراژ‌های پارکینگ جای نگیرد.

مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی همچنان یک آفرودر قدرتمند و بی‌صدا است، اما اکنون به لطف موتور الکتریکی خود، برای طیف وسیع‌تری از افراد مناسب است.

برد و قیمت مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی

مرسدس بنز هنوز برد کلاس جی الکتریکی را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که بیش از ۳۰۰ مایل باشد. قیمت کلاس جی الکتریکی هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود از ۱۵۰هزار دلار شروع شود؛ که از مدل بنزینی آن گران‌تر می‌باشد.

مرسدس بنز قصد دارد ظرفیت تولید کلاس جی الکتریکی را افزایش دهد تا بتواند به تقاضای فزاینده برای این خودرو پاسخ دهد.

اولا کالنیوس، مدیر اجرایی مرسدس بنز، می‌گوید: که شرکت گلوگاه‌های فنی در کارگاه بدنه را بررسی کرده است و یک برنامه برای افزایش ظرفیت دارد. برقی کردن کلاس جی یک تعهد غیرقابل مذاکره است، حتی اگر برای خط تولید مشمول مالیات زیاد باشد. مرسدس در این دهه بیش از ۴۷ میلیارد دلار برای برق‌رسانی کل محدوده محصولات خود هزینه کرده است. یک نسخه کلاس جی کوچکتر و برقی نیز چند سال دیگر وارد بازار خواهد شد.

مرسدس بنز کلاس جی الکتریکی یک آفرودر قدرتمند و بی‌صدا است که عملکردی عالی در خارج از جاده و در جاده دارد. این خودرو برای کسانی که به دنبال یک SUV لوکس و کاربردی هستند، گزینه مناسبی است.

قیمت خودرو داخلی و خارجی را در صفحه قیمت خودرو فرارو مشاهده کنید. 

برچسب ها: خودرو مرسدس بنز
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین