bato-adv

قیمت‌های اجاره در اردبیل / با ۳۰ میلیون تومان خانه ۸۵ متری با تمام امکانات رهن کنید!

قیمت‌های اجاره در اردبیل / با ۳۰ میلیون تومان خانه ۸۵ متری با تمام امکانات رهن کنید!
قیمت اجاره خانه در اردبیل با توجه به متراژ و سن بنا و محله‌ای که بنا در آن واقع شده است متفاوت است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

استان اردبیل در منطقه آذربایجان واقع شده است. این استان از شمال به جمهوری آذربایجان، از سمت غرب به استان آذربایجان شرقی، از سمت شرق به استان گیلان و از سمت جنوب به استان زنجان محدود شده‌است. استان اردبیل، طبق آخرین تقسیمات کشوری، از ۱۲شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۵ شهر و ۷۵ دهستان تشکیل یافته‌است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اگر قصد اجاره یک خانه دوخوابه در اردبیل را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۷۰ تا ۱۲۵ متری در اردبیل با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد دو خوابه در شهرک نیایش را دارید، یک واحد ۸۵ متری ۲ ساله که پارکینگ، آسانسور، انباری دارد را با رهن ۳۰ میلیونی و اجاره ۲ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرک طالقانی هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۸۰ متری که آسانسور، پارکینگ دارد را با رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومان در شهرک طالقانی کرایه کنید.

اگر واحدی در شهرک اندیشه مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۸۰ متری است و دو خوابه و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد را با رهن ۱۰۰ میلیون و اجاره ۳ میلیون تومانی در شهرک اندیشه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در شهرک رجایی با متراژ ۹۰ متری نوساز که انباری، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۵۰ میلیون و اجاره ۵۰۰ هزار تومانی در شهرک رجایی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در شهرک آزادی به دنبال خانه دو خوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۱۲۵ متر که آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۵۰ میلیون و اجاره ۱۰ میلیون تومانی در شهرک آزادی کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه دو خوابه در خیابان حسینیه هستید، باز یک واحد با متراژ ۷۶ متری ۹ ساله که پارکینگ دارد را با پول پیش ۱۰۰ میلیون و اجاره ۳ میلیونو ۲۰۰ هزار تومانی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین باز واحدی با متراژ ۷۰ متری که در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است و دو اتاق خواب و پارکینگ دارد را با رهن کامل ۱۵۰ میلیون تومانی در شهرک بعثت کرایه کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت اجاره خانه در اردبیل را مشاهده کنید:

قیمت‌های اجاره در اردبیل / با ۳۰ میلیون تومان خانه ۸۵ متری با تمام امکانات رهن کنید!

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین