bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۷۸۹۷۷

رویداد بزرگ WWE در عربستان

رویداد بزرگ WWE در عربستان
پی پی وی کرون جول ۲۰۲۳ شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

با نزدیک شدن به رویداد کرون جول هیجان هواداران کشتی کچ روز به روز می‌شود. این رویداد پرمیوم به میزبانی شهر ریاض عربستان سعودی در تاریخ شنبه ۱۳ آبان از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

طرفداری | مچ کارد این رویداد نوید بازی‌های جذابی را می‌دهد و هواداران کشتی کچ در سراسر جهان از هم اکنون خود را برای تماشای یک رویداد با شکوه مملو از درام و لحظات ماندگار آماده می‌کنند. اکنون با نگاهی نزدیک‌تر به لیست مسابقات این رویداد، پیش بینی خود را از نتایج اعلام می‌کنیم.

کودی رودز vs دمین پریست
کودی، فرزند داستی رودز بزرگ، در مقابل دمین پریست مکار قرار می‌گیرد. این بازی نبرد دو سبک و دو تیپ شخصیتی متفاوت است، جایی که دمین پریست مرموز در مقابل کودی رودز با اصالت قرار می‌گیرد. انتظارات بالای مردم و تجربه کودی رودز دست بالا را در این دیدار به او خواهد داد. دیداری که انتظار می‌رود بسیار رقابتی باشد و شاهد صحنه‌های ورزشی جذابی در آن باشیم.
پیش بینی: پیروزی کودی رودز

سمی زین vs جی دی مکدونا
سمی زین، سوپراستار مسلمان WWE در رویداد قبلی این کمپانی در عربستان به شدت مورد حمایت هواداران قرار گرفت. شاید همین دلیلی شد تا در آخرین راو قبل از این رویداد نویسندگان کمپانی برای او نیز مسابقه‌ای در نظر بگیرند. این ستاره کانادایی باید به مصاف جی دی مکدونایی برود که مدتهاست به دنبال اثبات خود به جاجمنت دی است. مسلمان بودن و تبار عربی سمی زین بی شک حمایت‌های گسترده‌ای را دوباره از او سبب می‌شود که همین امر تقریبا احتمال برد جی دی را نزدیک به صفر می‌کند.
پیش بینی: پیروزی سمی زین

ری میستریو vs لوگان پال | قهرمانی عنوان ایالات متحده
در یک بازی منحصر به فرد، تقابل دو سبک متفاوت را شاهد خواهیم بود. جایی که ری میستریو، لوچادور افسانه‌ای (نامی برای کشتی گیران مکزیکی که مهارت‌های زیادی در اجرای فنون هوایی دارند) به مصاف لوگان پال می‌رود. یوتیوبر جنجالی که در هر دو عرصه بوکس و کشتی کچ نیز تجربه دارد. این بازی هیاهوی زیادی را به پا کرده و جایزه فرد پیروز آن، قهرمانی عنوان ایالات متحده خواهد بود. ب نظر می‌رسد که فاکتور غیرقابل پیش بینی بودن لوگان پال و همچنین توانایی بالای او در جلب توجه رسانه‌ای می‌تواند منجر به حصول نتیجه‌ای غیر منتظره شود. این بازی از تمام فاکتور‌های لازم برای داشتن یک پایان شوکه کننده برخوردار است.
پیش بینی: پیروزی لوگان پال

جان سینا vs سولو سیکوا
بازگشت جان سینا همیشه دلیلی برای جشن گرفتن در بین هواداران به حساب می‌آید. این بار او به مصاف سولو سیکوا می‌رود، ستاره نوظهوری که چیز‌های زیادی برای اثبات دارد. بازگشت سینا به رینگ مسابقه بی شک توجه هواداران زیادی را به خود جلب می‌کند و تماشای عملکرد او در مقابل سولو برای همه جذاب خواهد بود. اگر چه آینده سولو سیکوا روشن به نظر می‌رسد، تجربه و جاذبه بالای جان سینا به عنوان یک سوپراستار به نظر برای کسب پیروزی در این بازی کافی باشد. این تنها یک برد برای جان سینا نخواهد بود، بلکه به منزله لحظه‌ای با شکوه برای هواداران به حساب خواهد آمد.
پیش بینی: پیروزی جان سینا

سث رالینز vs درو مک اینتایر
این دیدار نوید یک بازی کلاسیک را می‌دهد. سث رالینز باید از عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر درو مک اینتایر دفاع کند. رالینزی که به داشتن توانایی‌های عملکردی بالا در رینگ و کاریزمای قوی مشهور است، تا کنون جایگاه خود را به عنوان یک قهرمان مقتدر تثبیت کرده است. از سوی دیگر، جنگجوی اسکاتلندی هم با قهرمانی جهان غریبه نیست و از حمایت هواداران زیادی برخوردار خواهد بود. در حالی که درو مک اینتایر حریفی دشوار به نظر می‌رسد، روند قدرتمند سث رالینز به نظر همچنان جا برای ادامه دادن دارد. رالینز در نهایت از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند، اما هرگز این پیروزی آسان به دست نمی‌آید و هواداران WWE در حین این دیدار روی صندلی‌های خود بی قرار خواهند بود.
پیش بینی: پیروزی سث رالینز

رومن رینز vs ال‌ای نایت
دو رقیب سرسخت برای کسب با ارزش‌ترین عنوان قهرمانی WWE به مصاف یک دیگر می‌روند. رومن رینز، قهرمان فعلی عنوان آندیسپیوتد به نیرویی توقف ناپذیر بدل گشته و نشان داده که به هر روشی متوسل می‌شود تا همچنان قهرمانی خود را حفظ کند. ال‌ای نایت، در ماه‌های اخیر به سرعت روند رو به رشدی را طی کرده و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. رومن رینز در اوج دوران حرفه‌ای خود است و بعید به نظر می‌رسد که ال‌ای نایت کسی باشد که او را از اوج به پایین بکشد. انتظار یک بازی درگیرانه را داریم، اما در نهایت رئیس قبیله به روال سال‌های اخیر با کمربند قهرمانی ورزشگاه را ترک خواهد کرد.
پیش بینی: پیروزی رومن رینز

در سایر دیدار‌ها نیز انتظار داریم که ریاریپلی و ایو اسکای بتوانند از عناوین قهرمانی خود دفاع کنند. پیش بینی شما از برندگان این رویداد چیست؟ آیا کمربندی جا به جا خواهد شد؟

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین