bato-adv

اجاره خانه دو خوابه در پاسدارن ۲ میلیارد تومان شد!

اجاره خانه دو خوابه در پاسدارن ۲ میلیارد تومان شد!
امروز (شنبه) قیمت رهن و اجاره خانه در پاسداران تهران، مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در پاسداران داریم و بررسی می‌کنیم خانه دو خوابه در پاسداران با چه مشخصاتی می‌تواند خانه رهن کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پاسداران تهران در شمال شرقی تهران قرار گرفته است. خیابان اصلی این منطقه خیابان پاسداران است که در گذشته به خیابان سلطنت آباد مشهور بوده است. خیابان پاسداران تهران مرز منطقه‌ی ۳ و منطقه‌ی ۴ شهرداری تهران رو تشکیل میده که در ادامه وارد منطقه‌ی ۱ میشه و به میدان نیاوران ختم میشه. اگر به دنبال واحد دو خوابه با رهن کامل در پاسداران هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاراه واحد دو خوابه در پاسداران دارید یک واحد با متراژ ۱۳۰ متر که دارای تمام امکانات است را با مبلغی بالغ بر ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رهن کنید.

واحد دیگر با متراژ ۱۰۵ متر که دو خوابه است و آسانسور، انباری، پارکینگ و ۱۸ ساله است را در پاسداران با ودیعه ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۱۴ ساله با متراژ ۱۱۲ متر که دارای دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ، آسانسور است در پاسداران این واحد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۱۲۲ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که نوساز است و دو اتاق خواب دارد باید ۲ میلیارد تومان برای این واحد در پاسداران پرداخت کنید.

اگر واحدی کوچکتر می‌خواهید باز واحدی که ۸۵ متر است و ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در پاسداران برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطق پاسداران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در پاسداران تهران را مشاهده کنید:

اجاره خانه دو خوابه در پاسدارن ۲ میلیارد تومان شد!/ جدول اضافه شود

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین