bato-adv
کد خبر: ۶۷۹۹۰۲

انتقاد روزنامه دولت از رسانه‌های ضدانقلاب

انتقاد روزنامه دولت از رسانه‌های ضدانقلاب
شوک ناشی از این استقبال، آن هم استقبالی که حتی بدخواهان نظام و ایران نیز توان انکار آن را نداشتند، جریان‌های ضدایرانی و ضدکردستان را به سکوتی مرگبار فرو برد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

ایران نوشت: ضدانقلاب که از هر ابزار و ترفند غیراخلاقی برای سردشدن مراسم استقبال اهالی کردستان از رئیس جمهور استفاده کرده بود، حالا در سکوتی مرگبار به سر می‌برد. علت این سکوت مرگبار، استقبال گسترده و پرشور مردم شهر‌های سنندج و بانه از آیت الله رئیسی و هیأت همراه است. زیرا این استقبال، همه آنچه ضدانقلاب در هفته‌های پیش از انجام این سفر بافته و خیالاتی را که پرورده بود از هم درید و نقش بر آب کرد.

حضور بی واسطه رئیس جمهور در میان استقبال کنندگان در شهر سنندج، خود ضربه دیگری بود که بر باور‌ها و آرزو‌های ضدانقلاب وارد شد. زیرا این جریان‌ها برای دلسرد و ناامیدکردن مردم از حضور در این مراسم به همه حربه‌ها، حتی تهدید به بمب‌گذاری هم روی آورده بود! ولی اهالی کردستان با اقدام خود نشان دادند نه تنها کوچک‌ترین توجهی به این دست و پازدن‌ها ندارند، بلکه پیوند آنان با نظام و کارگزاران نظام، محکم‌تر از آنی است که برخی تصور می‌کردند.

این استقبال، از آن رو اهمیت بیشتری می‌یابد که سال گذشته، در جریان سفر رئیس جمهور به کردستان، تعارف یک شکلات از سوی یک بازاری در سنندج، جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت. ضدانقلاب تلاش کرد با فضاسازی، ارعاب و تهدید، نه تنها آن بازاری را از عمل اخلاقی و انسانی خود پشیمان کند، بلکه فضایی را فراهم کند تا دیگر کسی در کردستان جرأت نکند از پیوند خود با نظام و دولت بگوید.

بر این اساس، چه بسا ضدانقلاب امیدوار بود که براساس تجربه سال گذشته، در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان نیز، همان ارعاب‌ها کارگر افتاده و کسی جرات نکند حتی به استقبال از کاروان دولت بیاید. اما مردم این استان، با صحنه‌هایی که آفریدند، نشان دادند که نه تنها از ارعاب ضدانقلاب واهمه ندارند، بلکه آغوش آنان برای خادمانشان گشوده است.

شوک ناشی از این استقبال، آن هم استقبالی که حتی بدخواهان نظام و ایران نیز توان انکار آن را نداشتند، جریان‌های ضدایرانی و ضدکردستان را به سکوتی مرگبار فرو برد، جریان‌هایی که می‌خواهند با امنیتی سازی کردستان، مانع اجرای طرح‌هایی مانند فرودگاه سقز یا راه آهن سنندج شوند که هم نتیجه امنیت است و هم خود، امنیت اقتصادی و سیاسی بیشتری را برای استان به ارمغان می‌آورد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین