bato-adv
کد خبر: ۶۸۱۰۹۰

وزیر کشور: دشمن تلاش می‌کند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند

وزیر کشور: دشمن تلاش می‌کند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند
وزیر کشور، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند، ولی هر سه قوه تلاش می‌کنند تا انتخابات به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه گفت: انتخابات تلاش مستمر همه دست اندرکاران نظام را می‌طلبد، چرا که دشمن تلاش می‌کند مشارکت ضعیف شود و انتخابات را بی اثر جلوه نماید.

به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: حجم داوطلبین در انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل توجه است و شبکه امامت جمعه و اقشار مختلف مردم باید نسبت به برگزاری هرچه باشکوه انتخابات تلاش و همت کنند. دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند، ولی هر سه قوه تلاش می‌کنند تا انتخابات به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود.

وی گفت: مهم‌ترین اتفاق سال جاری کشور انتخابات است و باید همه به صورت یکپارچه در این زمینه ورود کنند تا شاهد حضور همه جانبه مردم باشیم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: استان قزوین مهد فرهنگ و تمدن است و مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) در این منطقه محور تمام مباحث فرهنگی استان می‌باشد. استان قزوین ظرفیت‌های خیلی خوبی در موضوعات فرهنگی دارد و طبیعی است که این استان علی رغم تمامی ظرفیت‌ها با مسائلی هم همراه باشد و باید تلاش کرد این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود. این‌که در شهرستانی مثل بوئین زهرا و برخی از شهرستان‌های استان مشکل بیکاری وجود ندارد نشان دهنده این است که کار، تلاش و سازندگی در استان قزوین جریان دارد که این مهم بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مسئله آب مسئله خیلی از استان‌های کشور است که در استان قزوین با نتیجه رسیدن سد بالاخانلو و انتقال آب سد طالقان تا حدود زیادی آب شرب تامین می‌شود، البته باید مدیریت بهره وری آب و مدیریت مصرف آب به طور جد دنبال شود. حوزه کشاورزی استان قزوین به صنایع تبدیلی نیاز دارد و باید حمایت‌های بیشتری برای رشد و شکوفایی این حوزه صورت گیرد. اجرایی شدن بازار آب و استقبال این طرح از سوی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت اجرایی شدن آن بهره وری آب افزایش پیدا می‌کند و به نوعی قدر آب بیشتر از امروز دانسته می‌شود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین