bato-adv

یحیی گل‌محمدی شکست را به گردن داوری انداخت

یحیی گل‌محمدی شکست را به گردن داوری انداخت
سرمربی پرسپولیس گفت: روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش خطا گرفت، اصلا خطایی نبود و هیچ اتفاقی رخ نداد و خیلی راحت داور به اشتباه به حریف ضربه ایستگاهی داد
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

پرسپولیس در مهم‌ترین بازی هفته دهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: در مجموع بازی خبوی بود. در نیمه اول یکی، دو موقعیت خوب داشتیم. تیم حریف در نیمه دوم شروع خوبی داشت. روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش خطا گرفت، اصلا خطایی نبود و هیچ اتفاقی رخ نداد و خیلی راحت داور به اشتباه به حریف ضربه ایستگاهی داد و خیلی خوب استفاده کردند. یک گل استثنایی هم زدند. اختلاف بازی یک گل نبود. فقط یک ضربه کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.

گل‌محمدی تصریح کرد: در کل ۹۰ دقیقه چند موقعیت خوب داشتیم و باید از آن‌ها نهایت استفاده را می‌بردیم. در بازی‌های بزرگ تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند، پیروز می‌شود. سپاهان در نیمه دوم با تعویض‌های خوبی که داشت توانست انرژی خوبی به تیم دهد. باریکنان ما هم هرچه در توان داشتند پیاده کردند و در این شرایط سخت و جو و زمین مبارزه کردند. اختلافمان تنها یک کاشته بود که حریف از آن استفاده کرد.

او در خصوص فاز دفاعی تیمش تاکید کرد: قدرت دو تیم و اینکه گل اول را در این بازی‌های بزرگ نخورند، بازیکنان را مجبور می‌کند که محتاط‌تر عمل کرده و در بحث دفاعی انرژی و سازماندهی بیشتری داشته باشند. در این بازی‌ها فکر نمی‌کنم بتوان بیش از دو، سه موقعیت به وجود آورد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه متاسفانه مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و نبیل باهویی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم، ادامه داد: این‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانستند به تیم انرژی داده و به خط حمله کیفیت دهند. به هر حال موجودیمان همین بود و هر کاری توانستیم در زمین کردیم، اما متاسفانه باختیم.

گل‌محمدی ادامه داد: در ۳ هفته اخیر ششمین بازی ما بود و سپاهان پنج بازی کرده است. با توجه به مصدومیت‌های زیادی که برای تیم به وجود آمد و دوری خیلی از بازیکنان، افتی در چند بازی اخیر داشتیم، ولی به هر حال ممکن است کسانی بر علیه تیم بتازانند و حمله‌ور شوند؛ این حس‌وحال را باید ابتدای فصل می‌داشتند و این فشار‌ها را در زمان نقل‌وانتقالات می‌آوردند. در آن زمان ساکت بودند و الان به شرایطی رسیده‌ایم که تازه یادشان افتاده چرا اینطور شده است. باید از قبل فکر می‌کردیم و جلو این اتفاقات گرفته می‌شد. نتایجی که گرفته شده اینطور نیست که افتی در همین بازی‌ها باشد؛ این یک روند است و در شروع نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم و نتوانستیم حتی تیم خودمان را حفظ کنیم تا کار به اینجا‌ها کشید.


او با رد کم‌کاری مدیریت باشگاه پرسپولیس به دلیل امکان تغییرات مدیریتی، یادآور شد: برخی محدودیت‌ها برای تیم ما به وجود آمد. وقتی به این مسائل فکر می‌کنم، می‌بینم همه باشگاه‌ها کار خودشان را کردند و بازیکنان‌شان را گرفتند و ثبت کردند. اتفاق خاصی نیفتاد، اما فقط ما نتوانستیم تیم خودمان را تقویت کنیم. باید این سوال را از خودشان بپرسید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین