bato-adv
کد خبر: ۶۸۷۳۸۴

تأخیر امید در سفر به مازندران

تأخیر امید در سفر به مازندران
رئیس اداره محیط‌زیست فریدونکنار با بیان اینکه درنا سیبری به فریدونکنار نیامده است، گفت: هیچ‌گونه خبری مبنی بر حضور این پرنده در مناطق سواحلی دریای خزر و یا در فریدونکنار گزارش نشده حتی در کشور آذربایجان هم امید مورد رویت قرار نگرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲

صمد کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران، در شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه درنای امید اگر به فریدونکنار مهاجرت کند شانزدهمین سال مهاجرتش به ایران است، اظهارکرد: درنای امید سال گذشته پنجم آبان ماه سال ۱۴۰۱ در تالاب فریدونکنار فرود آمد و پس از ۱۳۰ روز زمستان گذرانی در این تالاب در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ به سیبری بازگشت.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: درنای رویا در تاریخ ششم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به فریدونکنار آمد که به مدت ۳۴ روز در کنار درنای امید اقامت و زمستان گذرانی کردند و در تاریخ ۱۳ اسفند مهاجرت کردند.

رئیس اداره محیط‌زیست فریدونکنار با بیان اینکه درنا سیبری به فریدونکنار نیامده است، تصریح کرد: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر حضور در مناطق سواحلی دریای خزر و یا در فریدونکنار نشده است حتی در کشور آذربایجان هم مورد رویت قرار نگرفته است.

کیانی گفت: دامگاه‌های فریدونکنار تحت کنترل محیط زیست فریدونکنار است هر زمان که مهاجرت صورت گیرد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین