bato-adv
کد خبر: ۶۸۸۵۸۳

چرا رئیسی از رهبری تشکر کرد؟

چرا رئیسی از رهبری تشکر کرد؟
رئیس دولت سیزدهم صبح امروز در جریان دفاع از لایحه بودجه در مجلس، از رهبر انقلاب اسلامی به صورت ویژه تشکر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲) برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس شورای اسلامی رفت و در دفاع از بودجه ۱۴۰۳ در صحن پارلمان سخنرانی کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان این سخنرانی، رئیس قوه مجریه با اشاره به جلسه دیروز که همراه رئیس جمهور کوبا با رهبر انقلاب داشتند، اظهار کرد: «من باید از همین جایگاه از محبت و بزرگواری ایشان به خاطر حمایت‌ها و هدایت‌هایشان از همه نهاد‌ها به ویژه از دولت، واقعا تشکر کنم. در جلسه‌ای که خدمت رهبر فرزانه انقلاب بودیم ایشان فرمودند این دولت، دولت کار و فعالیت است و امیدوارم این قرارداد‌ها و سند‌هایی که بین شما امضاء شده، اجرایی شود. این کلام نورانی ایشان است. این افتخاری برای دولت است که ایشان صفت کار و فعالیت را به دولت دادند و فرمودند این دولت را دولت کار و فعالیت می‌دانم.»

در جریان دیدار عصر دیروز «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی که رئیس جمهوری اسلامی ایران هم در آن حضور داشت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مواضع رئیس جمهور کوبا درباره مسائل جهانی به‌خصوص موضوع فلسطین را همسو با مواضع جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به همکاری‌های دو کشور در مجامع بین‌المللی، گفتند: باید روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف ازجمله همکاری علمی، بیش از پیش تقویت شود و امیدواریم با توجه به اینکه دولت جناب آقای رئیسی، دولت «کار و فعالیت» است، تفاهم‌ها و توافق‌ها به پیش روند و به مرحله اجرا و اقدام برسند.

اطلاق عنوان «دولت کار و فعالیت» از سوی رهبر انقلاب به دولت سیزدهم، باعث شد که رئیسی در سخنرانی امروز خود در مجلس با اشاره به این موضوع، ضمن تشکر از رهبری، این اتفاق را افتخاری برای دولت سیزدهم بداند.

پیش از این هم رهبر انقلاب اسلامی در ۸ شهریور ۱۴۰۲ در دیدار رئیس قوه مجریه و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مناسبت هفته دولت در پایان دومین سال شروع فعالیتشان، با «تقدیر و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله کار‌های زیربنایی، رشد شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست خارجی» و با اشاره به «حمایت رهبری از همه دولت‌ها با گرایش‌ها و توانمندی‌های مختلف»، «کمک به قوه مجریه را وظیفه‌ای همگانی برشمردند» و اظهار کردند: «عملکرد دو ساله این دولت، موجب تقدیر و تمجید است، اما متأسفانه به علت نارسایی در زبان رسانه‌ای دولت، فعالیت‌های خوب آن، به اندازه لازم و شایسته به اذهان مردم منعکس نشده است.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین