bato-adv
کد خبر: ۶۸۹۹۰۹

نماینده، ولی فقیه در کردستان: اگر رضایتمندی صورت گیرد، بی‌حجاب‌ها هم در انتخابات شرکت می‌کنند

نماینده، ولی فقیه در کردستان: اگر رضایتمندی صورت گیرد، بی‌حجاب‌ها هم در انتخابات شرکت می‌کنند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: نارضایتی‌های ارباب رجوع از نحوه برخورد و پذیرایی کردن در ادارات باعث ریزش آرا می‌شود؛ متأسفانه برای دیگران نسخه می‌پیچیم در حالی که باید هر کسی از تشکیلات و دستگاه خود محافظت کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خواستار نظارت مدیران بر حوزه کاری خود شد و گفت: هر کسی از تشکیلات و دستگاه خود محافظت کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در نشست ستادامر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره بهاهمیت نقش واجب الهیامر به معروف و نهی؛ به بخشی از آیه ۶ سوره تحریم قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند فرموده «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَ أَهْلِیکُمْ ناراً؛ اى کسانى‌که ایمان آورده‌اید! خود و خانواده‌ی خویش را از آتشى‌که هیزم آن انسان‌ها و سنگ‌هاست نگه دارید».

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم، گفت: نارضایتی‌های ارباب رجوع از نحوه برخورد و پذیرایی کردن در ادارات باعث ریزش آرا می‌شود. متأسفانه برای دیگران نسخه می‌پیچیم در حالی که باید هر کسی از تشکیلات و دستگاه خود محافظت کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه هر اداره یک پایگاه فرهنگی باشد، تصریح کرد: اداره مربوط به جمهوری اسلامی بوده و شخص نماینده این نظام است، باید برخورد، نگاه و رفتار فرهنگی و مؤدبانه باشد.

وی از استاندار خواست که جلسه شورای اداری با عنوان "رضایت عام و عمومی از ادارات، سلامت اداری و پاسخ‌گویی در مراجعات مردمی" تشکیل دهد، افزود: هر اداره‌ای یک نفر را به عنوان مدیر فرهنگی اداره انتخاب و معرفی کند، البته این اقدام با هدف رزومه، حکم و لوح گرفتن نباشد، چرا که برخی‌ها این گونه هستند. می‌توان از ظرفیت معاونان اداره با حفظ سمت و اینکه کار فرهنگی نیز انجام دهند، استفاده کرد نه اینکه پوستر و بنر بزنیم، بلکه امورفرهنگی نظارت و دنبال شود.

پورذهبی با پیشنهاد اینکه کاری کنیم که هر کارمند یک مبلغ نماز شود، بیان کرد: برخی از افراد اگر ماهی ۱۰۰ میلیون تومان نیز حقوق بگیرند، باز ناراضی هستند، باید منشاء آن مشخص شود.

وی خواستار نظارت مدیران بر حوزه کاری خود شد و عنوانکرد: در برخی از ادارات صبحانه خوردن به یک باب تبدیل شده که این یک منکر است، باید صبحانه در خانه خورده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان به ماجرای اخیر فساد چای اشاره کرد و ابراز داشت: اگر اندکی دقت و نظارت بیشتر می‌شد و در حلال و حرام وسواس می‌شد شاهد این اتفاق نبودیم. نظارت باید بیشتر شود. این موضوع ناشی از خطای انسانی بود نظام سیستماتیک که نمی‌خواهد فساد کند.

وی تأکید کرد: هر اداره‌ای یک نشست فرهنگی با حضور مسئولان برگزار و در رابطه با مسائل فرهنگی و سیاسی تبادل نظر انجام و آموزش ضمن خدمت برای حوزه و کار‌های فرهنگی نیز برگزار شود.

پورذهبی گفت: اگر رضایتمندی عمومی صورت گیرد، حتی بی‌حجاب‌ها و کم‌حجاب‌ها نیز در مشارکت شرکت خواهند کرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین