bato-adv
کد خبر: ۶۹۳۶۸۱

ترافیک شدید به خاطر «سرای ایرانی» در محدوده سه‌راه افسریه

ترافیک شدید به خاطر «سرای ایرانی» در محدوده سه‌راه افسریه
رئیس شورای شهر تهران، گفت: جهت رفع ترافیک شدید "سرای ایرانی" به شهردار منطقه تاکید شده که راهکار‌های مشترکی را فی‌مابین پلیس راهور و شهرداری، تعیین کند تا بتوانند ترافیک این محدوده را کاهش بدهند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

رئیس شورای شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت احداث تراموا در پایتخت توضیح داد.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز دویست‌و‌دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با موضوعات مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

وی در ارتباط با آخرین اقدامات و مطالعات در خصوص راه‌اندازی "تراموا" در پایتخت اشاره کرد و افزود: این موضوع هنوز به شورا نیامده است و باید به این موضوع اشاره کنم که قبل از هر جایی موضوع احداث تراموا باید در کمیسیون حمل و نقل و در نهایت در شورای شهر تهران به تصویب برسد و اگر دوستان این مسئله را در جای دیگری پیگیری می‌کنند راه را اشتباه می‌روند!

چمران با بیان اینکه تراموا یک وسیله حمل و نقل سنگین نیست، گفت: تراموا نیز یکی از مد‌های حمل و نقل بوده، اما با توجه به شرایط خاصی که دارد گرانقیمت است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به برگزاری نمایشگاه تلکامپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران در خیابان سئول اشاره و تصریح کرد‌: اگر چه بنده در سنوات گذشته به این نمایشگاه می‌رفتم، اما امسال با توجه به تاکید شورا مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه سئول بنده نیزعلی‌رغم میل باطنی‌ام در این نمایشگاه حضور نخواهم یافت.

وی در ادامه به آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها جهت رفع ترافیک شدید "سرای ایرانی" در طول هفته و به‌ویژه در روز‌های پنجشنبه و جمعه در محدوده سه‌راه افسریه گفت: در این ارتباط به شهردار منطقه تاکید شده که راهکار‌های مشترکی را فی‌مابین پلیس راهور و شهرداری تعیین کند تا بتوانند ترافیک این محدوده را کاهش بدهند.

چمران افزود: البته تمهیداتی از سوی مسئولان "سرای ایرانی" برای کاهش ترافیک اعلام شده به طوری که در تبلیغات عنوان شده که شهروندان از روز شنبه تا چهارشنبه برای خرید در این محدوده حاضر شوند، اما به هر ترتیب باید تمهیدات بهتری برای این مسئله اندیشیده شود و این مسئله نیز به شهردار منطقه تذکر داده شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز امانی؛ عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید خود از یکی از محلات منطقه ۱۵ ارائه خواهد کرد و در ادامه نیز به گزارش تبصره‌های بودجه و اساسنامه چند شرکت و سازمان پرداخته خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین