bato-adv

ترکیب دو تیم پرسپولیس و شمس‌آذر

ترکیب دو تیم پرسپولیس و شمس‌آذر
پرسپولیس برای بازگشت مجدد به جمع مدعیان نیاز ویژه‌ای به برد خانگی این هفته دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

 وضعیت برای پرسپولیسی‌ها چندان خوب نیست. این تیم در ۹ بازی اخیر خود صرفاً موفق به کسب یک برد شده تا با فاصله‌گیری از تیم‌های صدر جدولی، انتقادات علیه یحیی گل‌محمدی و تیمش زیاد شنیده شود.

در سمت مقابل شمس‌آذری وجود دارد که با سعید دقیقی خوب نتیجه گرفته و حتی شروع این تیم با سه امتیاز منفی هم باعث نشده تا تیم قزوینی شرایط بدی در جدول داشته باشد. شمس‌آذر این فصل نشان داده مقابل تیم‌های مدعی خوب نتیجه می‌گیرد. سبزپوشان موفق شده‌اند از استقلال در قزوین مساوی بگیرند و مقابل تراکتور و ملوان هم خارج از خانه خود به برد رسیده‌اند و باید دید این هفته مقابل پرسپولیس در آزادی چه می‌کنند و آیا خواهند توانست به غول‌کشی خود ادامه دهند یا خیر.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در اهواز به تساوی ۲ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان رسید و شمس‌آذر در خانه مقابل صنعت نفت به تساوی بدون گل دست یافت.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۲۲ امتیاز از 12 بازی، تیم پنجم جدول است و شمس آذر 17امتیازی، در رده نهم قرار دارد.

هفته چهاردهم لیگ برتر

یکشنبه 3 دی

پرسپولیس - شمس‌آذر ساعت 17.30

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شمس‌آذر

علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی، عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

برچسب ها: پرسپولیس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین