bato-adv
کد خبر: ۶۹۵۰۹۷

برف، باران، گردوخاک، مه و کولاک در جاده‌های ۱۲ استان کشور

برف، باران، گردوخاک، مه و کولاک در جاده‌های ۱۲ استان کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف و باران، هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۸ دی ۱۴۰۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف و باران و در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی از محور‌های استان خراسان رضوی و کرمان نیز شاهد پدیده وزش باد و گرد و خاک هستیم، افزود: همچنین برخی از محور‌های استان‌های ایلام، خراسان شمالی، لرستان، کرمانشاه، سمنان، قزوین، همدان و کهگیلویه و بویراحمد نیز درگیر پدیده مه گرفتگی هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، برای برخی از محور‌های استان اردبیل نیز کولاک برف گزارش شده است.

شیرانی تاکید کرد: در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتما از پر بودن باک خودرو در آغاز سفر مطمئن شوند. همچنین تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در حین رانندگی با دقت بالا و سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه محور پونل - خلخال در حال حاضر مسدود غیرشریانی است، درباره محور‌های دارای انسداد فصلی عنوان کرد: محور سروآباد - پاوه، محور سی سخت - پادنا و محور گنجنامه – تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین