bato-adv

واریز مبلغ خرید خدمت به حساب کارمندان از حساب واحد خزانه / منظور: مانده اعتبار دستگاه‌ها شفاف شد

واریز مبلغ خرید خدمت به حساب کارمندان از حساب واحد خزانه / منظور: مانده اعتبار دستگاه‌ها شفاف شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: یکی از کارکرد‌های حساب واحد خزانه این است که در حال حاضر به راحتی می‌توانیم رصد کنیم که میزان تخصیص اعتبار به هر دستگاه چه میزان بوده و چه میزان از تخصیص‌ها استفاده شده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به واریز خرید خدمت کارکنان به صورت مستقیم به حساب تمام کارمندان، گفت: از طرف حساب واحد خزانه و خزانه‌داری به نفع ذی‌نفع نهایی پرداخت صورت گرفته و هیچ واسطه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، داود منظور گفت: طرح حساب واحد خزانه سبب شده است که ما به آخرین کسی که خدماتی به دولت ارائه می‌کند چه در قالب پیمانکار و یا نیروی کار باشد، از طرف حساب واحد خزانه و خزانه‌داری به نفع ذی‌نفع نهایی پرداخت کنیم و هیچ واسطه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: برای کارمندان دولت و همه حقوق‌بگیران دولت هم از حساب واحد خزانه در خزانه‌داری استفاده می‌کنیم و مبالغ خرید خدمت کارکنان را مستقیماً به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از کارکرد‌های حساب واحد خزانه این است که در حال حاضر به راحتی می‌توانیم رصد کنیم که میزان تخصیص اعتبار به هر دستگاه چه میزان بوده و چه میزان از تخصیص‌ها استفاده شده و چقدر باقی مانده است و متناسب با تخصیص‌ها منابع بعدی را تخصیص دهیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین