bato-adv

لغو سفر وزیر ورزش به کیش در پی حادثه تروریستی در کرمان

لغو سفر وزیر ورزش به کیش در پی حادثه تروریستی در کرمان
وزیر ورزش و جوانان به دنبال حادثه تروریستی در کرمان، سفر خود به جزیره کیش را لغو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

در پی شهادت تعداد زیادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان سفر خود به جزیره کیش را لغو کرد.

قرار بود وزیر ورزش فردا در سفری چند ساعته به کیش ضمن حضور در تمرین تیم ملی فوتبال، در تمرین ملی‌پوشان فوتبال ساحلی نیز حضور یابد.

البته دلیل اصلی سفر وزیر ورزش به کیش، افتتاح زمین چمن هیبردی ورزشگاه المپیک این جزیره بود که به دلیل این حادثه تروریستی، این سفر لغو شد. همچنین حضور در تمرینات تیم ملی یخ‌نوردی اعزامی به مسابقات جهانی و حضور در مسابقات تنیس فیوچرز از دیگر برنامه‌های کیومرث هاشمی در سفر به کیش بود.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد. براساس مشاهدات میدانی، انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که تا ساعت ۱۸ عصر امروز، ۱۰۳ مورد شهید قطعی در حادثه تروریستی کرمان به ثبت رسیده و ۱۵۲ مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده‌ که تعدادی از آنان به دلیل شدت جراحات شهید شدند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین