bato-adv
کد خبر: ۶۹۹۹۶۳

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی
اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

امروز با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس بسیاری از شهرستان‌ها تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز مدارس را به تعطیلی کشاند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس ۲۵ دی ماه

بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

 هم چنین آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان فردا برای دومین روز تعطیل است. به این ترتیب فردا مدارس ابتدایی و متوسطۀ اولِ کلیبر و خداآفرین و تمام مدارس شهرستان‌های اهر، هوراند، ورزقان و مرند غیرحضوری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز گفت: مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان به دلیل بارش شدید برف غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در همین راستا آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

پیش بینی هوا در روز‌های آینده

صادق ضیاییان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

*در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز می‌شود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین