bato-adv

ساخت مسکن نخبگان به کجا رسید؟

ساخت مسکن نخبگان به کجا رسید؟
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، گفت: کار مسکن در مورد دانشگاه‌‍‌هایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضاء شده و توانسته‌اند زمین را هم تأمین کنند، آغاز شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با پرداختن به موضوع ساخت مسکن نخبگان گفت: کار مسکن در مورد دانشگاه‌‍‌هایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضاء شده و توانسته‌اند زمین را هم تأمین کنند، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، سید مهدی هدایت، پیرامون آخرین وضعیت ساخت مسکن نخبگان با اشاره به اینکه تأمین مسکن نخبگان، اساتید دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران است، گفت: کار مسکن در مورد دانشگاه‌‍‌هایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضاء شده و توانسته‌اند زمین را هم تأمین کنند، آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در مسیر ساخت مسکن نخبگان تفاهم‌نامه‌هایی با معاونت علمی ریاست‌جمهوری داشته‌ایم که چندین پروژه مسکن را با آن‌ها پیش می‌بریم، تصریح کرد: به محض عملیاتی شدن با ساز و کار خود معاونت علمی ریاست جمهوری مساکن در اختیار نخبگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در بحث صدور پروانه و کمک در این بخش‌ها کاملا آماده است و تا کنون چندین پروژه با جامعه نخبگان و دانشگاه‌ها پیش برده و عملیاتی کرده است.

پیشتر شهردار تهران تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و هشت دانشگاه بزرگ تهران برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضاء کرده بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین