bato-adv
کد خبر: ۷۰۰۲۶۴
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور مطرح کرد

(ویدیو) جزئیات جدید از حمله به مقر انتظامی راسک

(ویدیو) جزئیات جدید از حمله به مقر انتظامی راسک
سردار قاسمی، با بیا‌ن اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: این چهار نفر از سارقان سابقه‌دار بودند و اقدامات غیرقانونی فراوانی داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور درباره جرئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس سیستان و بلوچستان در طرح رعد درباره جرئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک اظهار داشت: در حمله تروریستی که به مقر انتظامی راسک صورت گرفت، با یک اقدام پنهانی رو به رو بودیم به نحوی که ۹۰ درصد اقدامات تروریستی پنهانی انجام می‌شود و حتما رده آشکار آسیب‌پذیر است.

وی با بیان اینکه پس از این حمله دستگیری فوری تروریست‌ها در دستور کار نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار گرفت، افزو‌د: دستگیری ۴ نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی با رصد اطلاعاتی و جانفشانی انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیا‌ن اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: این چهار نفر از سارقان سابقه‌دار بودند و اقدامات غیرقانونی فراوانی داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود امروز بازدیدی از نمایشگاه این استان داشتیم که نقش مردم در این کشفیات بسیار برجسته بود و خودشان برای مقابله با ناهنجاری‌ها و کشفیات ارزشمند بود، ادامه داد: اگر همکاری مردم نباشد پلیس در بسیاری از ماموریت‌هایش علی‌رغم تمام زحماتی که کشیده می‌شود موفق نخواهد بود، برای شناسایی افرادی که اقدامات تروریستی انجام می‌دادند اگر همکاری مردم نبود واقعا کاری از پیش نمی‌بردیم.

جانشین فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سلاح‌های غیرمجازی که در دست مردم است، تصریح کرد: سلاح غیرمجاز خودش مبدا یکسری جرم هاست و از مردم می‌خواهیم کسانی را که سلاح غیرمجاز دارند اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم این سلاح را جمع کنیم.

برچسب ها: راسک
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین