bato-adv
کد خبر: ۷۰۲۷۷۲

نوبت بعد از ظهر مدارس اردبیل غیرحضوری شد

نوبت بعد از ظهر مدارس اردبیل غیرحضوری شد
اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت نوبت بعد از ظهر تمام مقاطع تحصیلی اردبیل امروز (سه‌شنبه) به علت افت شدید دما، برودت هوا و ادامه بارش برف غیرحضوری است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

بر اساس این اطلاعیه، فعالیت آموزشی تمام دوره‌های تحصیلی روز سه‌شنبه، در نوبت عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دیشب نیز در پی کاهش برودت هوا و بارش برف با صدور اطلاعیه‌ای تمام فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح امروز مدارس در شهرستان‌های اردبیل، نیر و نمین، سرعین و کوثر را غیرحضوری و طریق شبکه آموزشی شاد اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه تمام آموزشگاه‌های علمی آزاد (کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلات فعالیت‌های حضوری هستند.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، سامانه بارشی از عصر دیروز تا بعد از ظهر روز چهارشنبه مناطق مختلف استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش برف و افت محسوس دما در همه مناطق استان خواهد شد.

هفته گذشته هم در پی بارش سنگین برف، کلاس درس مدارس شهر‌های مختلف استان اردبیل به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بارش خفیف برف، مناطقی از استان اردبیل را سفیدپوش کرده و از صبح امروز سه‌شنبه موجب اختلال در تردد وسایط نقلیه در برخی شهر‌ها و همه گردنه‌ها و جاده‌های این استان شده است.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با نفوذ سامانه بارشی از صبح روز گذشته و با تغییر جهت جریانات جوی، آسمان استان ابری و مه‌آلود شده و ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش خفیف برف از عصر دیروز آغاز شد که همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بارش باران و برف در مناطقی از استان همچنین در مناطق شمالی و نوار شرقی استان با وزش باد خزری گاهی با سرعت تند تا به نسبت شدید جریان دارد.

بنا به اعلام این اداره کل، اوج فعالیت این سامانه بارشی امروز سه‌شنبه تا بعد از ظهر فردا (چهارشنبه چهارم بهمن) پیش‌بینی شده و به صورت پراکنده تا اواخر وقت چهارشنبه در بخش‌هایی از مناطق جنوبی و مرکزی استان تداوم خواهد یافت.

بر اساس آخرین گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بارش در شهرستان‌های شمالی استان به صورت باران بوده، اما از امشب به صورت برف خواهد بود.

بنا به این گزارش، اوج برودت هوا فردا و پس فردا (چهارشنبه و صبح پنجشنبه) با کمینه دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر رخ خواهد داد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با پیش‌بینی افت محسوس دمای هوا، وقوع یخبندان، احتمال بسته شدن جاده‌های روستایی و رخداد مخاطرات جوی در مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی استان به ویژه در گردنه‌ها، هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان دمای هوای مناطق مختلف استان در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز را بین یک درجه سانتیگراد بالای صفر تا پنج درجه زیر صفر اعلام و پیش‌بینی کرد که دمای هوا در ساعات پیش رو، باز هم افت خواهد کرد.

برچسب ها: اردبیل مدارس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین