bato-adv
کد خبر: ۷۰۵۴۴۰

پرواز خرم آباد - مشهد پس از ۲ سال وقفه برقرار شد

پرواز خرم آباد - مشهد پس از ۲ سال وقفه برقرار شد
هر هفته ۱۶ سورتی پرواز در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس توسط شرکت‌های ماهان، ایران ایر و چابهار پذیرش می‌شود و بستر برقراری پرواز‌های بیشتر نیز در این فرودگاه وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پرواز مشهد فرودگاه خرم آباد پس از گذشت ۲ سال وقفه با پیگیری‌های مستمر دایر شد.

به گزارش ایرنا، احمدرضا دالوند گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی کاسپین، این پرواز روز‌های دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در فرودگاه شهدای خرم آباد انجام می‌شود.

وی با تاکید بر استقبال مردم در ماندگاری پرواز‌ها تصریح کرد: بر اساس برنامه این شرکت، سفر‌های هوایی خرم آباد – مشهد روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری از سر گرفته می‌شود و پرواز برگشت آن نیز دوشنبه ۳۰ بهمن خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: تیم مدیریتی استان تلاش مستمر و رایزنی‌های مداومی در راستای برقراری پرواز‌های فرودگاه خرم آباد با شرکت‌های هواپیمایی دارد که استقبال مسافران در ماندگاری این سفر‌ها بسیار مهم است.

دالوند در خصوص پرواز نجف – خرم آباد نیز اضافه کرد: پیگیری‌های مطلوبی صورت گرفته و مذاکرات با یک شرکت هواپیمایی تا حدود بسیاری نتیجه بخش بوده است که در صورت نهایی شدن، پرواز عتبات عالیات نیز تا پایان امسال برقرار خواهد شد.
مدیرفرودگاه شهدای خرم آباد نیز به ایرنا گفت: این فرودگاه به مجهزترین سامانه‌های ناوبری و کمک ناوبری تجهیز می‌باشد و مشکلی در پذیرش پرواز‌های داخلی و خارجی ندارد.

امیرعباس نظری زاده ادامه داد: هر هفته ۱۶ سورتی پرواز در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس توسط شرکت‌های ماهان، ایران ایر و چابهار پذیرش می‌شود و بستر برقراری پرواز‌های بیشتر نیز در این فرودگاه وجود دارد.

آخرین پرواز خرم آباد – مشهد در دی ماه ۱۴۰۰ توسط شرکت پارس ایر انجام شد

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین