bato-adv
کد خبر: ۷۰۵۴۸۰

معاون رئیسی: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های دشمن ما را از پای می‌انداخت؛ ولی می‌بینیم که اینگونه نشده

معاون رئیسی: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های دشمن ما را از پای می‌انداخت؛ ولی می‌بینیم که اینگونه نشده
دهقان با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فلج کردن کشور در عرصه‌های اقتصادی بوده است گفت: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های فلج‌کننده دشمن کارساز می‌شد و ما را از پای می‌انداخت، ولی می‌بینیم که اینگونه نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: راه توسعه و پیشرفت کشور چیزی جز مجاهدت و مقاومت نیست و کار‌های بزرگی در این زمینه در کشور صورت گرفته است.

به گزارش مهر، محمد دهقان صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح یک طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف در صحنه حضور دارند و حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در عرصه اقتصادی و تولیدی هستیم که باعث شده تا کشور به سمت اقتدار علمی و صنعتی پیش رفته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اقتدار کشور در عرصه دفاعی و نظامی تصریح کرد: در دیگر عرصه‌ها نیز کار‌های بزرگی صورت گرفته است و در عرصه اقتصادی نیز شاهد دستیابی به موفقیت‌های فراوانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فلج کردن کشور در عرصه‌های اقتصادی بوده است افزود: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های فلج‌کننده دشمن کارساز می‌شد و ما را از پای می‌انداخت، ولی می‌بینیم که اینگونه نشده است.

دهقان به اقتدار کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی، صنعتی، اقتصادی و… اشاره کرد و افزود: این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست، ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه کشور در حال عبور از برخی مشکلات در عرصه‌های اقتصادی است ادامه داد: راه توسعه و پیشرفت کشور چیزی جز مجاهدت و مقاومت نیست.

برچسب ها: اقتصاد تحریم ها
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین