bato-adv
کد خبر: ۷۰۶۳۹۹
در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان؛

(ویدئو) ظریف:ظریف: معضل «مهاجرت» با امید و آرزوی ما حل نخواهد شد/ جاذبه‌ای نیست که مردم را در کشور نگه دارد و جذب کند

(ویدئو) ظریف:ظریف: معضل «مهاجرت» با امید و آرزوی ما حل نخواهد شد/ جاذبه‌ای نیست که مردم را در کشور نگه دارد و جذب کند
ظریف وزیر خارجه پیشین ایران در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان: توسعه باید انسان محور باشد، انسان محور توسعه است. کسی که در جنگ مقاومت کرد، کسی که در برابر تحریم مقاومت می‌کند، کسی که باعث شد جنگ ۲۰۰۲ به ایران نیاید و به عراق برود، «مردم» است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ظریف وزیر خارجه پیشین ایران در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان گفت: من می‌رفتم کربلا در حرم امام حسین (ع) برادر جانباز حزب الله لبنان می‌خواست شانه بنده را ببوسد که شما برای اسلام و تشیع عزت آفریدید، در همان کربلا از در حرم داشتم می‌رفتم بیرون یک آقای روحانی ایرانی به من گفت که خدا ذلیلت کند که ما را ذلیل کردی! چطور است که یک مجاهد لبنانی فکر می‌کند ما عزت آفریدیم، یک روحانی ایرانی فکر می‌کند ما ذلت آفریدیم؟

مجاهد حزب الله پای تلویزیون لبنان نشسته واقعیت را دیده، روحانی ایرانی پای صداوسیما نشسته یک بمباران ذلت آفرینی شده است.

آقای اوباما می‌گوید اگر می‌توانستم یک پیچ و مهره از برنامه هسته‌ای ایران باقی نمی‌گذاشتم، ولی «نمی توانم». آن «ولی نمی‌توانم» را در ایران نمی‌گویند. بجای اینکه از حرف اوباما عزت و امید برسازی کنند، ذلت و ناامیدی برسازی می‌کنند. خب جوان ما چه کند؟ نتیجه چه می‌شود؟ جوان ما می‌رود.

ظریف: سیاست و برنامه ریزی ما بر اساس آرزوهاست!

وزیر خارجه پیشین ایران در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان: یکی از اقتصاددان‌ها به من گفت که از زمان پهلوی (برنامه‌های پنج ساله) تا کنون بر اساس آرزو بوده، هیچ کدام بر اساس واقعیت نبوده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین