bato-adv
کد خبر: ۷۰۸۲۶۷

رائفی‌پور: برای انتخابات مجلس لیست می‌دهم

رائفی‌پور: برای انتخابات مجلس لیست می‌دهم
«مسائل کلان زیاد است، اما فراموش می‌شود از این رو معیار‌ها برای بنده مهم است و احتمال زیاد به فهرست انتخاباتی می‌رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیار‌های ما را قبول دارند و آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنم.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی باید حول معیار‌ها شکل گیرد، گفت: احتمال زیاد بنده به فهرست انتخاباتی می‌رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیار‌های ما را قبول دارند و آن‌ها را به مردم معرفی خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر رائفی‌پور» مدیر موسسه مصاف درپاسخ به این سوال که آیا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فهرست انتخاباتی می‌دهد؟، گفت: برای من معیار‌ها مهم است از این رو باید شور انتخاباتی حول این معیار‌ها شکل گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از این نمایندگان وعده‌های آسفالتِ کوچه و خیابان را به مردم می‌دادند، اظهار کرد:، اما مروز ما مسائل جدی‌تری داریم که اصلا از سوی نمایندگان بیان نمی‌شود. برای نمونه ناترازی انرژی چه می‌شود؟ و یا اشکال ساختاری بودجه چگونه حل خواهد شد؟

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه باید حرف‌های کلان زده شود و بر روی اسناد بالادستی بحث و بررسی کنند، تاکید کرد: چهار، پنج سال آینده پنجره جمعیتی ما بسته می‌شود و اگر تصمیم درستی اتخاذ نشود، جمعیت آینده را از دست می‌دهیم.

رائفی پور تصریح کرد: مسائل کلان زیاد است، اما فراموش می‌شود از این رو معیار‌ها برای بنده مهم است و احتمال زیاد به فهرست انتخاباتی می‌رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیار‌های ما را قبول دارند و آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین