bato-adv
کد خبر: ۷۱۰۰۹۲

(ویدئو) مادر ناوالنی در سرمای منفی ۳۰ درجه به دنبال پیکر فرزندش

(ویدئو) مادر ناوالنی در سرمای منفی ۳۰ درجه به دنبال پیکر فرزندش
مادر ۶۹ ساله ناوالنی در سرمای منفی ۳۰ درجه در پی پیکر فرزندش دیده شده است. زمانی که مادر این فعال سیاسی به سردخانه می‌رسد، این مکان بسته بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲


تصاویری از سرگردانی مادر الکسی ناوالنی برای مشاهده و یافتن پیکر فرزند ۴۷ ساله حوالی زندانی که این منتقد سرشناس پوتین در آن محبوس بوده و محلی که گفته می‌شود دفتر کمیته تحقیق است، منتشر شده است.

این تصاویر، مادر ۶۹ ساله ناوالنی را در سرمای منفی ۳۰ درجه در پی پیکر فرزند ثبت کرده اند. مقامات زندان به مادر ناوالنی گفته بودند پیکر فرزندش، در راستای تحقیقات پیرامون مرگ، به شهر سالخارد برده شده است.

اما زمانی که مادر سالخورده این فعال سیاسی به سردخانه می‌رسد، این مکان بسته بوده است.

مسئولان زندان همچنین به مادر ناوالنی گفته‌اند پیکر تا پایان تحقیقات به خانواده تحویل داده نخواهد شد و علت مرگ او «سندرم مرگ ناگهانی» بوده است. اصطلاحی مبهم که برای مرگ‌های ناگهانی با ایست قلبی به کار می‌رود.

با این وجود، هنوز علت جان‌باختن ناوالنی روشن نشده است. مرگ او موجی از خشم را در جهان برانگیخته و بسیاری از رهبران جهان از جمله بایدن، پوتین را مسئول مرگ او می‌دانند.

سخنگوی ناوالنی ضمن تایید درگذشت او تاکید کرده، پیکر الکسی ناوالنی، بدون فوت وقت، می‌بایست به خانواده این منتقد سرشناس پوتین تحویل داده شود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین