bato-adv
کد خبر: ۷۱۱۲۲۵

رصد تخلفات کاندیدا‌های انتخابات در فضای مجازی؛ فراجا مسئول امنیت انتخابات

رصد تخلفات کاندیدا‌های انتخابات در فضای مجازی؛ فراجا مسئول امنیت انتخابات
«پلیس فتا نیز تمام تخلفات احتمالی کاندیدا‌های انتخابات در فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه امنیت انتخابات به خوبی تأمین شده است، گفت: بخش اصلی تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۲ به نیرو‌های فراجا سپرده شده است، ولی تمام دستگاه‌های امنیتی پلیس را کمک می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران همزمان با سومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد: «روند انتخابات در استان با توجه به گستردگی جغرافیایی، جمعیت و تعداد صندوق‌های اخذ رای طبق جدول زمان‌بندی به خوبی طی می‌شود.»

او ادامه داد: در کنار ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز در استانداری تشکیل شده که کارش از امنیت روانی داوطلب‌ها به‌ویژه در فضای مجازی شروع شده و تا بحث امنیت فیزیکی با وجود تهدید‌هایی که وجود دارد، امتداد می‌یابد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: ما ۱۶ شهرستان در استان داریم که بیش از ۶ هزار و ۱۸۱ صندوق رای برای اخذ رأی مردم در آن‌ها پیش‌بینی شده است.

نایبی افزود: حدود پنج هزار از این تعداد صندوق در حوزه انتخابیه تهران که شامل ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس است، مستقر می‌شود و برای تمام شعب اخذ رای نیز تمهیدات امنیتی انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران یادآور شد: ایجاد امنیت انتخابات مقدماتی دارد که شامل دستگاه‌های احراز هویت، صندوق، تعرفه و موضوعات دیگر که به فراخور رویداد باید انجام شود که این اقدامات در شهرستان‌ها صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تأکید کرد: پلیس فتا نیز تمام تخلفات احتمالی کاندیدا‌های انتخابات در فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین