bato-adv

وضعیت بازار اجاره در شرق تهران

وضعیت بازار اجاره در شرق تهران
در محله تهرانپارس، رهن کامل واحدی ۶۳ متری و ۱۰ سال ساخت، ۵۵۰ میلیون تومان است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

به گفته فعالان بازار مسکن در شرق پایتخت متقاضی رهن و اجاره مسکن در این محلات بسیار کاهش یافته و از بازار خرید و فروش مسکن شب عید نیز خبری نیست.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار اجاره خانه در منطقه ۴ تهران نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های مشکی (در محدوده میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه) و سبز (پایین‌تر از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه) از تعداد فایل‌های قرمز (بالاتر از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه) بالاتر است و بسیاری از موجران به مستاجران تخفیف می‌دهند.

یک واسطه‌گر ملکی در محله اوقاف واقع در منطقه ۴ پایتخت، می‌گوید: هم اکنون متقاضی رهن و اجاره مسکن در این محله بسیار کاهش یافته است و از بازار خرید و فروش مسکن شب عید نیز خبری نیست.

به گفته وی، در این محله برای رهن کامل واحدی ۵۰ الی ۶۰ متری، به همراه پارکینگ، انباری و آسانسور و حدودا ۸ الی ۱۰ سال ساخت به بالا، حداقل به ۴۰۰ میلیون تومان نیاز است.

در محله تهرانپارس، رهن کامل واحدی ۶۳ متری و ۱۰ سال ساخت، ۵۵۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی دیگر در این محله با ۱۵۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله حکیمیه، رهن آپارتمانی ۱۱۳ متری و ۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، ۱۵ میلیون تومان است؛ رهن کامل آپارتمانی ۱۲۵ متری، ۳۰ سال ساخت و زیر هم کف در این محله، ۷۰۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره آپارتمان در شرق تهران را مشاهده کنید: 

وضعیت بازار اجاره در شرق تهران

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین