bato-adv

حرف‌های دستیار یحیی گل‌محمدی درباره جدایی ناگهانی از پرسپولیس

حرف‌های دستیار یحیی گل‌محمدی درباره جدایی ناگهانی از پرسپولیس
محمد عسگری می‌گوید پیش از اردوی پرسپولیس در امارات برای جدایی خود از این تیم با باشگاه به توافق رسیده بود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

محمد عسگری که در نیم فصل اول در کادرفنی پرسپولیس حضور داشت، با جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و به جمع دستیاران پاکو خمس در تراکتور پیوست. او پس از پیروزی دو بر صفر تراکتور برابر استقلال خوزستان درباره حضورش در این تیم اظهار داشت: بعد از بازی پرسپولیس که بود که به من پیشنهاد همکاری شد و من هم الان در خدمت هستم.

او در واکنش به اینکه پاکو خمس با دستیاران خود کم مشورت می‌کند، گفت: نه، اینطور نیست. ایشان فوق‌العاده مربی خوبی هستند. شاید برونگرا نباشند، اما اصلا اینطور نیست.

عسگری در پاسخ به اینکه آیا فضای تراکتور برای قهرمانی مناسب است، گفت: صددرصد همین‌طور است. تراکتور هواداران زیاد و امکانات خوبی دارد و قطعا چنین تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. من تازه به این تیم اضافه شدم و شاید با فضای تیم آشنا نباشم. شرایط خیلی با دوره قبلی که ما اینجا بودیم، متفاوت است؛ هم امکانات و هم اتفاقاتی که رخ داده، مثبت بوده است. ان‌شاءالله که بهترین اتفاقات رخ بدهد.

آنالیزور جدید تراکتور درباره اتفاقاتی که در دوره قبلی حضورش در این تیم رخ داده بود، توضیح داد: آن زمان مشکلاتی بود و پنجره تیم بسته بود و ما شرایط اضافه کردن بازیکن نداشتیم. بازیکن جدید هم گرفتیم، اما متاسفانه جو تیم طوری نبود که فضا برای ادامه همکاری مهیا باشد. به هر حال مشکلی نبود و آن هم یک تجربه بود. خود من به این نتیجه رسیدم که اگر جایی پنجره‌اش بسته بود، بیشتر درباره رفتن به آنجا فکر کنم.

عسگری درباره استقبال هواداران تراکتور از او عنوان کرد: من چند روز است که به تیم اضافه شدم و از فضای مجازی هم کلا دور هستم و پیگیری نمی‌کنم، اما هر چه بیرون بوده، مثبت بوده است.

او در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد تراکتور باعث جدایی‌اش از پرسپولیس شد، گفت: نه، اصلا چنین چیزی نبود. من با پرسپولیس به اردو هم رفتیم. با توجه به اینکه مربیان زیادی در تیم نبودند که کمک کنند، قبل از اردو با باشگاه صحبت کرده بودم که بعد از اردو با تیم باشم و بعد از آن جدا شوم. حتی قبل از پیشنهاد تراکتور، پیشنهادات دیگری دریافت کرده بودم، اما افتخار این را دارم که الان اینجا باشم.

عسگری درباره پیروزی امروز تراکتور مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: من چنین بازی‌هایی را سخت‌تر از بازی‌های سپاهان و پرسپولیس می‌دانم، چون تیم‌هایی که دفاع می‌کنند، کار را سخت می‌کنند. قطعا این برد خیلی برای ادامه راه به ما کمک می‌کند. ان‌شاءلله پله به پله جلو می‌رویم تا بهترین اتفاق رخ بدهد.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: پرسپولیس تهران
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین