bato-adv

واکنش درویش به گلایه بازیکنان بابت مطالباتشان

واکنش درویش به گلایه بازیکنان بابت مطالباتشان
رضا درویش می‌گوید با پرداخت هزینه‌های پیش‌بینی نشده، پرداختی‌ها به بازیکنان عقب افتاده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

 رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در مورد احتمال جذب مهاجم جدید گفت: این مسائلی است که باید سرمربی بگوید. هنوز اسمی نداده‌اند. آقای بابایی را هم در آن پست داریم.

او در مورد مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تا یکشنبه اعلام می‌کنند و یکی از دو تیم مالکیتش مشخص شده و سوای وزارت ورزش است. این مسائل ربطی به من مدیرعامل و باشگاه ندارد.

درویش در مورد گلایه بازیکنان از پرداختی‌ها پس از بازی ذوب آهن گفت: حق با آنهاست. ما هزینه‌هایی دادیم که جزء برنامه‌مان نبود. مثلا یازده میلیاردی که مجبور شدیم برای مالیات رادوشویچ بدهیم ناخواسته بود. همین پول را گذاشته بودیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را بدهیم. یا ۶ میلیارد بابت برانکو دادیم که به ما تحمیل شد. یک میلیون و پنجاه هزار یورو دو ماه پیش به رادوشویچ دادم که امروز ۷۰ میلیارد می‌شود. اگر داشتیم امروز اصلا گله‌ای داشتیم؟ ۱۰۹ میلیارد تومان طلبمان از وزارت ورزش و دولت بابت بدهی‌هایی است که افشا نشده بود. همه این‌ها دست به دست هم داد تا در پرداخت قرارداد این بازیکنان شایسته تاخیر بیفتد. امیدواریم ظرف همین چند روز منابعی را مهیا کنیم.

درویش در مورد طلبشان بابت پاداش‌ها از ای‌اف‌سی گفت: اتفاقا نامه نوشته شد، ولی هنوز عملیاتی نشده است. دولت در جا‌های دیگر هم طلبکار است. اگر این ارز‌ها عملیاتی شود یقینا ما می‌توانیم گوشه‌ای از این قرارداد را پرداخت کنیم. یک جا هم تقاضای وام کرده‌ایم.

او در مورد دو برد پشت سر هم پرسپولیس با اوسمار گفت: من از قبل هم به هواداران عرض کردم که تحمل کنند. چون هوادار عطش برد دارد نباید گول دلال‌ها را بخورند و فضای آلوده برای پرسپولیس درست کنند. اگر تحمل کنند یقینا روز‌های بهتر از این هم می‌بینند.

درویش در مورد شایعه صدور مجوز نوبتی برای استقلال و پرسپولیس به منظور شرکت در آسیا گفت: چنین چیزی نیست. ما حقمان بود که به آسیا برویم. استقلال به دلیل بدهی‌هایش حذف شد. همین فردا اگر مالکیت مشکلش حل شود، اما بدهی باشد، مجوز صادر نمی‌شود.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: پرسپولیس تهران
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین