bato-adv

انقلاب در ترکیب پرسپولیس

انقلاب در ترکیب پرسپولیس
با وجود کسب پیروزی در نبرد با ذوب‌آهن اصفهان، به نظر می‌رسد که اوسمار ویرا ترکیب تیمش را برای جدال با نفت‌وگاز گچساران دگرگون می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

پرسپولیسی‌ها بعد از شکست غافلگیرکننده در اراک مقابل آلومینیوم، روز‌های خوبی را با هدایت اوسمار ویرا می‌گذرانند و در ۲ بازی اخیرشان توانسته‌اند با شکست دادن تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان خود را به رتبه دوم جدول برسانند و حالا در فاصله ۳ امتیازی با استقلالِ صدرنشین قرار دارند. سرخ‌پوشان پایتخت در کنار تلاش برای رسیدن به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم، به دنبال آن هستند تا در جام حذفی هم بتوانند با موفقیت کار خود را آغاز کنند.

شاگردان اوسمار ویرا برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی، باید امشب از ساعت ۲۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برابر نفت‌وگاز گچساران به میدان بروند و نکته جالب‌توجه اینکه، هواداران پرسپولیس برای اولین‌بار در دوران سرمربیگری ویرا می‌توانند در یک مسابقه خانگی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از تیم مورد علاقه‌شان حمایت کنند. با وجود کسب ۲ برد پیاپی، به نظر می‌رسد که همچنان خبری از ترکیب ثابت نخواهد بود و ویرا ترکیب برنده در اصفهان مقابل ذوب‌آهن را تغییر خواهد داد.

استراحت احتمالی به گولسیانی و نعمتیِ مصدوم
سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان در خط دروازه قصد ندارد ریسک کند و به نظر می‌رسد که بعد از یک بازی غیبت در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت، علیرضا بیرانوند در قامت دروازه‌بان شماره یک در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور پیدا می‌کند. با توجه به مصدومیت گیورگی گولسیانی از ناحیه همسترینگ، احتمالاً او در مسابقه امشب استراحت خواهد کرد و در غیاب مدافع گرجستانی، زوج فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی شکل می‌گیرد. دانیال اسماعیلی‌فر، گزینه احتمالی حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است و با توجه به مصدومیت علی نعمتی و نمایش کوتاه، اما قابل‌قبول عبدالکریم حسن مقابل ذوب‌آهن، به نظر می‌رسد مدافع قطری برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت.

بازسازی خط هافبک پرسپولیس به سبک اوسمار!
اوسمار ویرا که نشان به آرایش ۲-۴-۴ علاقه ویژه‌ای دارد، در شرایطی به دنبال چینش خط هافبک تیمش است که احتمالاً نسبت به دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، خط هافبک سرخ‌پوشان تغییرات پرشماری خواهد داشت. در حالی‌که در مسابقه قبلی، زوج مسعود ریگی و سروش رفیعی در میانه میدان حضور داشتند، اما احتمالاً آن‌ها امشب نیمکت‌نشین خواهند شد و جای خود را به سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو خواهند داد تا خدابنده‌لو هم اولین حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس را تجربه کند. اوستون اورونوف هم جدی‌ترین گزینه برای حضور در ترکیب پرسپولیس به جای سعید صادقی است و احتمالاً در مقایسه با دیدار قبلی تنها مهدی ترابی موفق به حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت خواهد شد.

امیری بعد از ۵ ماه دوباره فیکس می‌شود؟
وحید امیری که آخرین‌بار در جدال با دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت، حالا شرایط حضور دوباره در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت را به‌دست آورده و دور از ذهن نیست که او امشب در ترکیب اصلی پرسپولیس به جای امید عالیشاه قرار گیرد و در قامت مهاجم سایه به میدان برود. با توجه به عدم جذب مهاجم خارجی و شرایط ویژه خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت، به نظر می‌رسد که در نوک خط حمله، تغییری انجام نخواهد شد و احتمالاً عیسی آل‌کثیر به مانند دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل نفت‌وگاز گچساران
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر


منبع: فوتبال 360

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین