bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۱۵۰۷۳

T-۷A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان

T-۷A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان
نیروی هوایی ایالات متحده یک گام به پذیرش جت آموزشی جدید خود برای خلبانان نزدیکتر شده‌است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

در پایان ماه فوریه، تیم‌های نیروی هوایی در آزمایشگاه اقلیمی مک‌کینلی در پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا، یک ماه آزمایش دمای شدید را روی T-۷A Red Hawk جدید انجام دادند. این آزمایش‌ها که از شرایط یخبندان گرفته تا گرما و رطوبت بالا را شامل می‌شد، برای اندازه‌گیری چگونگی کنترل در شرایط آب و هوایی واقعی بود.

به گزارش خبرآنلاین، T-۷A در حال حاضر تحت طیف وسیعی از آزمایشات قرار دارد، زیرا نیروی هوایی در تلاش است تا آن را به عنوان هواپیمای آموزشی جدید خود بپذیرد. خلبانان نیروی هوایی سال‌ها در T-۳۸ آموزش می‌دیدند. در واقع، آن‌ها برای چندین دهه بر روی آن آموزش دیدند. T-۳۸ در اوایل دهه ۱۹۶۰ وارد خدمت شد و از آن زمان به عنوان جت آموزشی استاندارد برای خلبانان نیروی هوایی تبدیل شده‌است. نیروی هوایی در اوایل دهه ۲۰۰۰ شروع به جستجوی جایگزینی کرد، تا آنکه T-۷A وارد میدان شد، به عنوان چیزی که خلبانان می‌توانستند در آن آموزش ببینند تا برای پرواز با جت‌های جنگنده نسل پنجم آماده شوند.

آزمایشگاه اقلیمی مک‌کینلی AHLG تاسیسات بزرگ و چند محفظه‌ای است که برای شبیه‌سازی محیط‌های مختلف از شرایط سرد قطب شمال گرفته تا هوای خشک بیابان طراحی شده است. این‌ها برخی از سناریو‌هایی بود که T-۷A در آن قرار گرفت. یک جت در فضایی به وسعت ۵۵۰۰۰ فوت مربع قرار داشت و در معرض گرمای شدید، از ۱۱۰ درجه فارنهایت تا منفی ۲۵ درجه قرار داشت. همچنین تست‌های رطوبت نیز انجام شد، در حالی که تکنسین‌ها نحوه عملکرد نرم افزار و موتور را در آن شرایط ارزیابی کردند.

دکتر تروی هوگر، آزمایشگر ارشد توسعه T-۷A در مرکز مدیریت چرخه حیات نیروی هوایی، گفت: "ما باید بدانیم که T-۷A می‌تواند در شرایط محیطی که در پایگاه‌های آموزشی خلبانی در سراسر کشور با آن مواجه می‌شود عمل کند. "

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین